Julafton!

Som var igår :P
Varje år så får jag öppna en utav mina julklappar och den julklappen har hängt i min, typ, tomtesocka men det är ingen socka utav en nalle som håller i ett paket. Jag flög upp ur sängen igår på morgonen när jag vaknade för att öppna min julklapp :D O gissa vad det var!? Pirates of the Caribbean - At world's end! :D Så den kollade jag på igår, hehe!
När klockan slog 3 var det dags för Kalle Anka som jag, pappa och morbror Pelle kollade på :) Rena rama traditionen med Kalle Anka :) Efter det kom tomten och det var jag, haha! :D Jag delade ut alla julklappar och detta fick jag:

* En t-shirt, jättecool :)
* Två kalendrar som var likadana :P
* En ljuslykta
* Sängkläder
* Godis
* Pengar
* Parfym :)
* Ett smycke till mitt armband
* En hundbok

Schexy ;P

Så jag är supernöjd! Och det som jag även kom på igår är att nu får jag köpa filmer igen :D Har faktiskt varit duktig som har hållit det löftet med mig själv, det löftet har jag hållit sen i somras, faktiskt ;)

Hej svejs, lingonfejs. Ha en God fortsättning :)

Kommentarer
Postat av: CC

Jaa, haha! Jag var riktigt säker på att det skulle vara Simpsons filmen i det paketet, men även den bästa kan fela =P Låter som en mysig dag i mina öron =) Synd att Julafton bara är en gång i året...

2007-12-25 @ 12:48:54
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Hihihi, skojsig tomte tycker jag =P Hos oss när tomten kom "Men han har ju på sig pappas halsduk som han fick i julklapp av mig imorses =o" sa Elvira =D hahah. Vilken parfym fick du då? Jag fick 2 parfymer =P En Miss Sixty Rockstar o en Christina Aguilera =) Love you.

2007-12-27 @ 22:32:55
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0