KÖRKORT!!!

Hemskt vad alla har blivit sega på att kommentera och uppdatera sina bloggar... Men jag tänker ändåså skriva att jag har fått KÖRKORT!! Så himla, kalasbra gött det är!! Nu behöver inte mamma eller pappa åka med! :D
Idag ska jag ta bilen till skolan, men inte själv, jag tänkte vara så snäll att hämta lilla Pöket på Granngården o så kan jag äta med henne idag! :) Har inte träffat henne på jättelänge och inte heller Nicole. Oscar o Cissi... Askeligt juuu... Saknar er!
Åter till körkortet:
8.15 hade jag uppkörningen så jag var vid tennishallen en kvart tidigare så jag fick sitta o vänta en liten stund. Kunde knappt sova inatt bara för att jag såg framemot den har dan! Och så vakna jag en kvart före klockan skulle ringa och jag kunde inte somna om! haha! Men när jag hade satt mig i bilen hade jag en sådan där bra känsla av att detta kommer att gå jättebra o speciellt när han sa "Nu åker vi tillbaka till Tennishallen." När vi kom dit sa han "Du är godkänd." o jag ba "YES!" Kan inte sluta le!!! :D

Sicken bra förmidda :D Ha det bäst för det har jag!
P.S. Säger/Skriver det igen; Jag saknar Nicole, Oscar, Marion o CC!! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fan vilken grymt bra härlig dag! Jag har gått runt o vart glad hela dagen - just for U =D Och nu får du leka med Bernts växelspak hur mycket du vill ju, det får du misstolka hur mycket du vill!! Jag har vart lite lat på sistonne, men ska ta tummen ur och skriva lite till helgen har jag tänkt. Åhh, saknar dig (o de andra såklart) som faen, heeeemskt! Läskigt tillochmed, så hemskt är det! O du, GRATTIS!!!!!!

2007-12-06 @ 16:50:00
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

GRATTIS =D Great ju, o uppdatering är jag kass på att ta mig tid för, men jag ska göra det =P ngn gång. Saknar alla er med! MASSA. Pussi o Krami [v]

2007-12-08 @ 19:27:00
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0