Nu måste jag också uppdatera känner jag :P

Igår fick man öppna julklappar!! Eller ja inte de jag ska få imorgon utan de julklapparna jag får utav mina kompisar. Igår hade vi våran årliga Mini-Jul :D Herregud, va det var kul att träffa alla igen, man ser ju de inte så ofta längre :(
Jag tror Nicole och Oscar gillade sin grej, hehe! "Men den har ju inga bollar!?" Nicole du e la för skön, haha!
Jag är jätteglad för mina julklappar jag fick! Tack tack! Nicole var inte så förtjust i en viss ödla, haha! O Oscar gillade sin boll (Oj! Det kanske lät lite fel...) Skitsköj hade jag :D Och på vägen dit skulle jag o CC ta med oss pizzorna o de stod o osa i baksätet, fy fan va det började o vattnas i munnen på en!
image35


Imorgon är det JULAFTON!! Herreguuuud, vad jag längtar! Att man kan vara så barnslig nu när man är "vuxen". Gomorron, jag ska inte bli vuxen!! Jag ska vara lika barnslig som jag är nu sen i framtiden, hehe! Och jag får öppna EN julklapp imorn på morronen och jag vet vad det är! :D Naturligtvis ska man titta på Kalle Anka på eftermiddan också o sitta där o fråga "När ska vi öppna julklapparna!?!?" GIssa vem som är tomte iår, igen, JAG! Jag ska ha på mig en tomtemask o tomtemössa :D Kan ladda upp en bild på det nån dag framöver ;)

Nu har jag uppdaterat lite och nu vet ni vad som händer i mitt barnsliga liv ;P Nu ska jag byta om till pyjamas och playa igång "Green Street Hooligans" som jag fick igår! :D
GOD JUL! =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi, ja den kommentaren från nicole är ju klockren =D Det var rena pinan att åka så långt med pizzor i bilen, det var ju nästan så man ville käka upp allihop =P Men Märtan, man kan ALDRIG bli för gammal för Julen - that's it!
Oh, den filmen är sååå bra, vill oxå se, fast helst vill jag se Kalle Anka =D Puss på dej Gumman! Älskar dig MEST

2007-12-24 @ 12:43:58
URL: http://Cissianen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0