Uppe med tuppen!

Gick upp 4.45 idag för jag och mamma skulle åka till Gekås! :D Det var mörkt o så regna det ute - inget roligt bilväder! Skitläskigt. Jag måste vara jävligt mörkrädd för jag känner mig inte ens säker i en bil :S Sjukt! Iaf, vi åkte hemifrån 6.49 om man ska vara exakt ;) och vi var framme 7.49 ;P haha! Tog en timme. När vi gick in innanför dörrarna sa jag "Titta mamma det är knappt något folk!" Jag kände mig som en liten fyraåring eller nåt :P Men det är så skönt o gå där inne när man är nästan själv i affären. 
Jag ville direkt ner till min favoritavdelning :) Jag köpte mig två filmer; The Simpsons Filmen och Eight Below - #1 inom lipfilmer! Herregud, så mycket har jag aldrig lipat när jag har sett på en film! Den måste ni verkligen se! Jag köpte även ett par nya, mysiga hörlurar från Koss :)
På det första planet hittade jag ett set med Paul Frank :D o godis mm :)

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Den filmen är sååå bra! Jag lipa som fan när jag såg den =P Haha, tänk om du har köpt likadana lurar som jag har :O hehe, emn det skulle ju inte va första gången =P Paul Frank grejjer måste finnas där när jag åker dit nästa gång!!!!!!! Älskar dig megamö

2007-12-30 @ 20:18:54
URL: http://Cissianen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0