Filmkväll

Va alla ska vara sega med att blogga då tröttnar ju jag också på o blogga... Men jag har fått CC att blogga så då blev jag sugen på det också ;P
Igårkväll var det dags igen efter ett litet uppehåll - jag pratar om filmkväll :D
När vi kom till CC skulle vi käka pizza, mmm, så jävla gött måste jag säga men de är lite snåla med skinkan tycker jag... Jag vill inte äta CC-pizza :P Men iaf, nånting måste det ha varit i Colan för så mycket som Marion garva åt ingenting har jag nog aldrig varit med om! Åt minsta lilla börja den där "Garv-Gäddan" garva åt! Jag börja också garva bara för hon garva och CC garva hon med men ibland kolla hon på oss som om vi var idioter. Efter den goda måltiden gick vi upp o satte oss vid datorn, tror jag, ladda ner Kebabrepubliken! Den har jag inte hört sen Plym lyssna på det i 8:an eller 9:an. "Jag är bög o heter Kalle" - HAHA! Sen blev det dags för film, Big Mommas House 2, haha, den är faktiskt lite rolig och Marion tyckte den var JÄTTErolig! Allså, jag fattar inte varför det där med flismaskin är så roligt, det är ju taskigt mot den lilla hunden :P Jag tyckte däremot "WOW, RAT!" är skitroligt!! (Ni som läser detta måste nog ha sett filmen för att förstå vad ajg skriver om!)
Efter den filmen var vi sugna på lite frisk luft, är man med Marion är inte luften såååå frisk - Skojja bara ;P Vi gick på "Karlserakan" o flumma oss och på nått jävla vänster gjorde jag så att mitt ben hoppa ur led igen o det gjorde så ONT så jag bara ville börja  lipa o det gjorde jag också o så garva jag samtidigt :P Sen gick vi hem till CC igen och då satte Marion sig vid datorn o jag o CC satt inne på hennes rum och hade en fin liten konversation! Sen kom Marion in till oss (visst låter det mysigt ;) haha!) o då skulle vi kolla på en så kallad "skräckfilm", "Final Destination 2" men den var inge vidare läskig den skulle nog vara äklig men jag tyckte inte den var så äklig o rädd blev jag inte heller... Sen var vi, eller rättare sagt jag, så trötta så vi gick o la oss. Marion o CC låg i bäddsoffan och jag, den handikappade, fick ligga i CCs säng, den är stor o go :D Vi låg o tjöta lääänge... Och man kan säga att vi pratar om allt verkligen o Marion tycker jag är äklig men hon är la lika äklig som jag o CC tyckte nog att VI var äkliga :P haha!
Sen somna vi, sen vakna vi, sedan åt vi frukost (Kinapuffar o Coca-Cola) sen åkte jag hem o Marion med.

Och idag har jag inte gjort ett PISS, det är inte så lätt o göra något när man knappt kan gå! :P

Hejdå!

P.S. Grymt bra låt! Och har ni inte sett Jocke Bergs mage då har ni missat något ;P

Hardcore Superstar - Wildboys

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, "CC-pizza" är jäkligt gött faktist =) Haha, kommer ihåg när Plym alltid satte på nån skiva med Kebabrepubliken när vi hade rast =P O när han kände för det i största allmänhet. Saknar han faktist, o hans sjuka humor =P Haha, men sånt som ni pratar om pratade jag om för läääänge sen, ni är efterblivna helt enkelt =P Haha! Fast jag börjar la o bli lite som er - börjar bli typ 14 igen, haha=P Ni är ju för goa =) Älskar er myyyycket, precis som ni är

2007-11-18 @ 16:24:44
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Låter som en lyckad kväll =) Jag tycker jag har uppdaterat min blogg mycket det sista faktiskt =P Men var längesen du slängde in en liten kommentar =) Så synd att dinte du kan vara med i helgen då, Marion sa att du skulle sälja hjärtan... Saknar ju dig, bejbi [v]

2007-11-21 @ 21:03:41
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0