Göteborg

Igår var jag, Cissi och Marion i Gbg. Vi skulle shoppa julklappar. Jag hittade inte en enda... Jag hittar fler julklappar i Borås än vad jag gör i Gbg, jättekonstigt tycker jag. Men jag hittade lite grejer ändå, till mig själv :P Jag hittade en "USB-sladd" till min mobil men jag kan inte kalla den en USB-sladd för den är som ett USB-minne med Bluetooth. Jag får sätta in detta lilla USB-minne i datorn och sen söka med datorn och mobilen så jag blåtandar min egen dator kan man säga. Allså varför ska allt va så krångligt, eller jag det är inte krångligt när man vet hur det fungerar men det är så mycket enklare när man har en sladd som man proppar in i datan o wips så funkar det, mycket enklare ;P Sedan köpte jag två skivor inne på Åhlens. HIMs nya skiva :D och en Backyard Babies-skiva :D:D När BYBs nya skiva kommer ut ska jag köpa den med, hehe. Gissa vad jag hitta mer inne på Åhlens!? En Bamse-film!!! Och en dvd med Pingu!! Aaaaah, jag som inte får köpa filmer än, suuuuuurt! haha!
Marion var jobbig igår. På bussen bestämde vi oss för att vi skulle ha pizza men när vi kom till Nordstan så hittade vi inga pizzerior... Så Marion ringde Nicole o fråga henne men ingen av oss tre är så bra på att hitta i Gbg så jag sa "Marion, måste du ha pizza?" O hon vela o höll på o sen bestämde vi oss att nu går vi ut o letar upp den pizzerian Nicole prata om och när vi nästan är ute vad säger inte Marion då, jo "Nä, vi kan la äta på McDonalds då..." "Okej då gör vi det." "Men jag vill ju ha pizza!!" "Jamen då får vi la leta upp den då!" "Jag vet inte..." Hon måste ha sagt "Jag vet inte" en miljon gånger! Till allt sa hon det, jisses haha!!
När vi hade gått i några affärer såg jag en fotoaoutomat :D Jag gillar verkligen fotoautomater! :) Vi tre knödde in oss i den, det var lite trångt men det var kul! Sista bilden där vi skulle göra våran specialitet men det gick åt helvete! haha!
 Vi hade värsta rötan igår när vi skulle hem! Vi gick ut från nodrstan mot bussarna, vi kollade på en sådan där skylt där det står tider och vilken gaten o sånt och vi såg att i gate 27 skulle en buss gå men vi visste inte när, iaf inte jag. Men är vi kommer till den gaten gissa vad som står där!? Jo, en buss :D Sicken jäkla röta! O herreguuuud va vi var flummiga på bussen, vi prata om allt kan man verkligen säga, ahha, vet inte om jag vågar nämna allt här men jag kan nämna en grej vi prata om; gynekolog, så det var en grej utav allt det vi pratade om ;P haha!


Igår på mogonen fick jag hämta posten (visst låter det intressant ;) ) Men jag blev överlycklig när jag såg vad jag hade fått med posten! :D Det var från Grand i Falkenberg, det var ett schema, typ, vad som händer o sånt och gissa vem som ska vara där den 1:e december!?!?!? Jo, DREGEN!! Eller " "Dj" Dregen" som det stod. Jisses, nu vill jag dit, haha! :D Han är så gudomligt snygg och vacker! Ideal-killen för mig! ;)


Ajöken fröken!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh, jag ville med varit med i Gbg =P hehe. Sheat, vilken tur med bussen! =) Ääälskar dej!

2007-11-02 @ 11:34:09
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Monkey

hehe va mys...du å den där byb sångaren ;)

2007-11-02 @ 11:41:04
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: Cissi

Marion var ju inte den enda som var jobbig igår =P Du drog ju in oss till HM typ tusen gånger, haha! Fotoautomater är skitroliga, vi får ta mer såna bilder tycker jag =) Haha, våran pakt XD HAHAHA!!
Mmm, Dregen... Finns inga ord för hur SNYGG han är!!
Loooove U!

2007-11-02 @ 11:48:21
URL: http://Cissianen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0