Lovet är, typ, slut :(

Jaha nu är lovet slut, trist... Men det har varit ett bra lov :D Haft fullt upp hela tin, typ. Men det gick lite för fort fast det gör ju alla lov ;P Va konstigt det kommer att va sen när man har tagit studenten för då är loven slut! "Det är skandal!" haha, där citera jag Marion ;) Men det ska bli så underbart skönt att slippa skolan! Hoppas man hittar något bra jobb bara, ett jobb där en trivs. Men det tar jag då ;P

Vad har jag gjort denna helgen? Inte lika rolig helg som förra men i lördags var jag o min morbror med pappa på älgjakt :D Pappa såg en ko och en kalv men de får man inte skjuta... Första gången vi satt på pass satt jag med min morbror, hände ingenting. Andra gången satt jag med pappa på ett pass och nu har jag en egen radio så nu kan även jag höra vad de andra säger än att jag ska sitta och fråga pappa "Va sa dem??" Och det var lite roligt för en utav dem som drev har en GPS och den hade han med sig och han rapporterade om hur fort han gick och sånt där, sånt som inte hade något med älgjakten och göra, haha! Tredje gången fick jag driva och jag fick inte ett enda älgalus på mig :D

Om någon vill veta hur de ser ut så ser de ut såhär---->image21
Äkliga små kryp det där...
När jag och pappa kom hem gick jag in och satte på en film (Misstolka inte! Även om jag gör det, hehe!), "Pirates of the Caribbean" och började sammanfatta ett kapitel i geografin, visst är jag duktig!? :D Sen kollade jag och mamma på en film efter att jag hade sammanfattat allt, "Cape fear" en bra film, spännande men han som spelar skurken är helknäpp! Men den är bra ändå :P
Idag (söndag) har jag hjälpt pappa att köra in ved, efter det var jag duktig igen och städade mitt rum och jag ska säga er att det behövdes! Det var lite dammråtter under min säng :P Sedan hjälpte jag till med att byta däck på Berntan, så nu är han redo för vintern! Sen kollade jag på en film till "Pirates of the Caribbean 2" Johnny depp är INTE ful i de 3 filmerna, ojoj :D


Häromdan fick jag värsta jullängtan! Jag kollade på "Polarexpressen" och den vill jag se igen! Började och kolla på den efter att den hade gått en stund men det är några ungar som åker med ett tåg dit där Tomten bor och när jag såg alla julklappar och tomtens renar och nissarna längtade jag såååå mycket efter Julafton då man får presenter och umgås med familjen! Så nu hoppas jag att det går fort till Jul! ;P

Ha det bra för det ska jag ha :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jövlar va mö filmer du har kollat på då =P
Längtar oxå te jul, men inte så mkt tills studenten längre faktist...
Haha, jag har lov i en vecka till =P Mouhahaha!
Kraaaam

2007-11-04 @ 21:13:34
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Vill ha meeeeeeeer lov, håller med Marion: Skandal! Usha, man får ju rysningar av den där äckliga flugsaken, iouh =P Oo, jag vill med ha jul, så skojsigt =) Love you! Puss

2007-11-04 @ 22:18:25
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0