Mässa

Idag var jag och 3 till i mitt Uf-företag på våran första mässa :D När jag fick reda på att vi skulle ha det var jag lite skeptisk men sen när denna dagen närmade sig mer och mer såg jag mer och mer fram emot det :D och det gjorde jag rätt i för det var skitkul! Mässan höll på från 10.00-15.00 och det var inte långtråkigt en enda gång! Nästa mässa vill jag med vara med på :) Vi sålde 25 hjärtan så vi tjänade 1050:- Det tycker jag var bra gjort. En annan rolig grej på den mässan var att jag börja prata med en tant och vi pratade om att vi håller på med sånt här på den skolan vi går på sen helt plötsligt så kom vi in på modellyrket, tydligen så hade hon modellat lite när hon var yngre o tyckte att jag skulle satsa på det! O det är klart att jag ska! ;) Vilka roliga människor man kan träffa. Vi hade på oss våra företagslinnen med, svarta boxerlinnen, lite längre än vanliga linnen och på röven står det: Temperature Uf, Status ;P haha! Tycker inte att "hon" är så jobbig längre men det går ju upp och ner, bara vi är ute på mässor så går det bra ;P En till rolig grej var att på den här mässan (hälsomässa) fanns det bara sådana där grejer som har, typ, med hälsan o göra, t.ex. massage, hudvård o sånt och så fanns det såna som gjorde manikyr o sånt fast då fick man beställa, de kunde nog inte göra det där... Men iaf, jag, Sandra och Th gjorde en "mini"-manikyr. Vi köpte två nagellack för 50 spänn o så målade de på det och så fick man en liten bling-grej också :) Jag vill göra en riktig manikyr o pedikyr någon gång, skulle vara käckt :P

Så denna dan har varit superbra men hade gärna hängt med till Borås!!!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som att de va skitkul där ju!!! Hade gärna velat va där med =D O den där tanten är ensam om att tycka att du ska satsa på det =) För det tycker jag oxå, så jävla göllig som du är ;D På tal om manikyr, min nagel har gått av, den bara försvann='(

2007-11-10 @ 19:59:43
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Låter superskojsigt =) Jag vill med göra manikyr =P Så snyggt ju. Emma har alltid så fiiina naglar *avis*, hehe.

2007-11-11 @ 21:27:08
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Oscar

Kul att höra att du har det roligt.
Och vi vill ju också ha ett sånt där hjärta.. har ju inte blivit att vi har köpt det än.

"den där tanten är ensam om att tycka att du ska satsa på det =)" som Cissi skrev, skrev lite fel kanske =)?
Men jag tycker det med iaf. längden är ju inget du saknar, heh =P

2007-11-12 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0