Disney

Gissa vad jag kolla på igår!? Jo, Djungelboken, haha! Baloo är ju störtskön: "Kittlar dödsskönt i kistan." Jag skulle också vilja bo i djungeln och vara kompis med en björn och en panter :)
Den scenen som är roligast måste nog vara när de är i King Louies place och han sjunger låten "Jag vill va som du", haha! Klockrent!
Djungelboken är en av mina favoriter av Disney, den kommer på en andra plats efter Lejonkungen som verkligen är nummer 1 för mig. Den kan jag aldrig sluta titta på och jag kommer aldrig att tröttna på den!



Gissa vad jag har börjat o läsa igen!? Jo, Bamse! Haha! Hade nästan glömt av hur bra den tidningen var tills jag fick den i födelsedagspresent :) Och idag efter att jag hade haft en körlektion hade jag en 1 tim 15 min rast tills jag skulle ha nästa körlektion och då gick jag in på hemköp och köpte en till Bamse-tidning ^^


Det var allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Faaan va jag är avis på dig nu! Har inte sett Djungeboken på evig heter, ååhh älskar den filmen ju! Förutom den snutten som visas på julafton =P Fast den har jag inte heller sett på ett tag, såg inte på Kalle Anka förra året='(... Den tillhör bland mina favvosar oxå, men Lejonkungen är bäst =) Haha, den scenen är kul! Bäst är ju när Baloo kommer in, haha! O lilla Märtan har blivit ett barn igen, så sött^^
Helvete, har både du o jag börjat med dom där jobbiga "ögona"?! ^^
Hoppas de gick bra på lektionerna!
Disney rules=D

2007-10-31 @ 15:06:51
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

hahaha ja lejonkungen e bra ;) inte sett djungelboken:P
bamse e mysig
^^

2007-10-31 @ 16:10:55
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: Jimmy

Baloo är skön! :) .. Jasså snart tagit körkortet ??

2007-10-31 @ 16:31:57
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Nicole

Naaaaw, så myspysigt :) Nostalgi-period nu typ ju ^^ För mig med ;P

2007-10-31 @ 23:00:13
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Oscar

Djungelboken har jag aldrig varit så mycket för.. Absolut ingen dålig film men ändå. Såg den på bio när jag var typ 8 eller nåt å somnade till lite ibland =P
Typ när elefanterna kommer, så långtråkigt det e..

Mulan gillar jag =)

Bäst av allt är förresten Kingdom Hearts =D

2007-11-02 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0