Halkkörning!

Hade jag idag, hur kul som helst! :D Det var jag och Bea som hade en bil, en FUL FORD! Bläää, vi ville ha BMW:n men den tog nån annan före oss och jag ville ha Mini:n men det ville itne Bea så vi tog bilen som stod sist i kön av fem och det var en ful ford! haha!
När vi kom till Stora Holm gick vi in i huset där vi fick information om vad vi skulle göra på de olika banorna, men jag hade ingen lust o höra på babblet jag ville ju köra! :D Men det fick vi ju till slut. Det var lite smånervöst men på ett bra sätt, blev lite taggad hehe. Jag och Bea körde tydligen väldigt bra för vi fick knappt några kommentarer över huvudtaget för utom att "21:an hade kunnat köra lite fortare där" och det var typ allt de andra som körde kommentera de mycket om t.ex "Där fick du lite för mycket sladd", "Nämen vad hände där"... Vi fick naturligtvis bra kommentarer, men de prata inte så mycket med oss, haha. Det får man väl ta som en komplimang ;P Var hur kul som helst o köra o växla och halka :P Ville göra det mer!
Sedan gick vi in i huset "Insikten" tror jag den hette där vi fick prova och sitta i en bilstol som rulla i 7 km/h och sen stanna den bara sådär, då fick vi känna på hur det är att krocka i 7 km/h. Sen gick vi över till en bil som jag längtade efter så fort jag hade hört att vi fick prova på det och det var att vi satt i en bil som snurrade 360 grader, då fick vi känna på hur det är när man voltar. Det går ju inte så fort som på riktigt utan den vi prova gick sakta :P Men det var görsköj! När jag och Bea hängde uppochner på i bilen stanna hon den och tittade in i bilen haha!

Det var hur kul som helst att vara där och prova på allt, nu förstår hur riskfyllt det kan vara. Det bästa av allt på denna dan var att vi blev GODKÄNDA allihopa!

"Tack och hej leverpastej"

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ja, visst är det kuuul =P Vill igen! Grattis ;P Körde ni på några "älgar" då? Jag o Jenny fick med hänga i den upponer-bilden =D haha. Älskar dej!

2007-10-10 @ 21:06:43
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Anonym

Meeen gud va kul det låter!! Jag vill oxå sitta i en uppochnervänd bil ju=P Klart att du och Bea var bäst, ingen protest =P Haha! Loooove U!

2007-10-11 @ 17:15:19
Postat av: Monkey

Gött att du blide godkänd :)

2007-10-14 @ 21:33:14
URL: http://monkey.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0