Min sista dag som ett barn!

Idag är sista dan+natten för mig då jag är ett barn ;P Har inte gjort något speciellt... Maria i min klass fråga mig vad jag skulle göra nu när det är min sista dag i "barnstadiet" och jag ba: "Hmm, vet inte. Kolla på film!" Haha! Det kan ju vara ett minne för livet och nu skriver jag det här med så jag lär ju inte glömma det :)

Vad har jag gjort mer idag som är minnesvärt?... Jag har varit i skolan, träffade alla underbara flickor; Marion, Nicole och Cissi :D Marion träffade jag bara en stund... Men imogon-kväll träffar jag henne mer för jag ska ha BARNKALAS!!! Fan va kul! Ska bli så kul o träffa alla! :) Cissi och Nicole följde med mig ner till MM för jag skulle köpa grejer till barnkalaset, godis o sånt ;P På vägen dit ner var Nicole asflum herreguuuuud va hon garva. "Tomten har tappat alla paketen på taket!! haha!" Jisses asså :P
Nu försöker göra slut på kamerabatterierna så jag kan ladda de ikväll och ev. imorgon med.

Kommer bli en lång dag imorgon men jag ser fram emot den :) Jag ska stå upp tidigt för jag ska med pappa och jaga! Vill med kunna skjuta o sånt, får allt ta jägarexamen eller jägalicens eller vad det nu heter :P Ingen som vill hänga med på det? ;P Jag ska få köra :D Jippie!

Nu ska jag städa vidare!
Ha de gött!


 

P.S. Beautiful - HIM, Mmm Me like that song! :)

image16
Dolly bus :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men jösses vad sorgligt ='(.. Lilla Märtan blir vuxen imorrn! Hoppas att dom här 17 åren och 364 dagarna har varit toppen! Jägarlicens? Njää, de vet jag inte om jag har lust att ta =P...cDu kan al fråga Marion?
Bye bye, my child

2007-10-26 @ 20:54:46
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

Grattis på födelsedagen gumman :P hoppas jag e först nu då :P hoppas du får en riktigt härlig dag pussar på dig

2007-10-27 @ 00:31:17
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: Nicole

Hahah, var askul igår ju =D o kommer bli ännu roligare idag! Wihoow, äääntligen. Vill ha kväll nu! =P Mne du, vi kan ju faktiskt vara barn lite mer, det behöver ingen få veta? =D För mig går det iaf alldeles utmärkt, hihi. Grattis btw! Puss, love you

2007-10-27 @ 11:42:25
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Nicole

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg o se utmaningen ^^

2007-10-27 @ 16:48:08
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0