Skåp.

Hehe, fick ett sms imorse utav Marion där det stod "Vill du inte ha dina böcker HAHAHAHAHA puss puss älskar dig" Och jag ba "Va!?" Jag fatta nada verkligen... Först tänkte jag att jag kanske har lagt någon bok i hennes kåp eller nåt... Men när jag kom till skolan och öppnade mitt skåp så var det inga skolböcker där :P haha och så låg det en lapp där mina böcker skulle ha stått och på den stod det, typ, "Saknar du dina böcker? Mouhaha :D" och det var CC som hade skrivit den :P, jag börja skratta och gick direkt till Marions skåp och där låg det en liten hög med skolböcker som var MINA :P

På en liten minirast mellan en lektion och en annan träffade jag Cissi och hon följde med mig till mitt skåp och jag berätta alltihop och hon tyckte la att det var lite kul :P Sen sa jag "Ska vi terra i Marions skåp?" så då gjorde vi det. Vi rensa hennes skåp, tog ner alla scheman och papper sen tog vi hennes jacka, skolböcker, sudd o penna och alla hennes skolböcker och la dem i CCs skåp för jag tänkte att hon skulle nog inte misstänka CC :P Sen under svenskalektion gick jag ut till dem för jag visste att de hade rast och då skulle Marion öppna sitt skåp, hehe, hon blev nog lite paff och lite arg med men hon skratta också haha! Sen kom CC dit och jag o CC stod bara o garva!! "Nu går vi till ditt skåp Martina o hämtar min böcker!" Sa Marion men de låg ju inte där men det visste inte hon då, hon öppnade mitt skåp fats jag fick säga min kod till henne för hon kunde inte den så hon öppna och där var inte hennes böcker o grejer :P Men jag hade lagt en lapp i mitt skåp där det stod "HAHA CCs kod är ****! =)" För jag tänkte att hon skulle nog gå direkt till mitt skåp och jag trodde hon kunde min kod men det gjorde hon inte :P Men men hon blev inte precis gladare när hon läste lappen hehe :P
Vi gick upp till CCs skåp men Marion kom inte ihåg koden så jag öppnade och gissa vad som låg där!? Jo Marions grejer!! :D Haha! Oj, jisses vad jag garva!! "Nu kommer inte jag på ditt barnkalas!!" Sa Marion, hehe :P


Denna dagen har nog varit den roligaste på länge! ;P

De där som är lite udda MEN speciella =) -----> 

Kommentarer
Postat av: CC

Hahahaha! De va kul o plundra både ditt o Marions skåp =P
Marion är så himla roli att mobba, den stackarn... Vi får hoppas att hon kommer på barnkalaset iaf=) Hon måste ju komma ut ;P
Va e de för bild?? Haha omg!
Udda o speciella är vi allihopa =D

2007-10-05 @ 18:55:16
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Hahahaha, jag börja garva när jag läste =D Hade velat va med, hihihi. Hon MÅSTE komma på barnkalaset, annars har vi ju ingen Krusty the Clown, vilket alla barnkalas borde ha ;P ÄLSKAR er aå GALET mycket [v]

2007-10-06 @ 12:06:50
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Monkey

hahaha de lät skojjigt juh ^^

2007-10-06 @ 18:39:49
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Marion

haha gud goosebump när jag läste detta ju tänk så roligt man hade det då kommer ihåg detta :P

2010-01-14 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0