Topp 4!

Det är verkligen något speciellt med killar som har skägg tycker jag och här kommer en lista på mina snyggingar ;)

image17


Första platsen knep såklart: Dregen! Muuuums! Finns inga ord för hur snygg han är. En bild säger mer än TUSEN ord!



image18
Inte långt efter på andra plats med små marginaler kommer Johnny Depp eller Kapten Jack Sparrow, han är definitivt INTE ful utan han är Grymt HET!

Sen var det väldigt jämnt om tredje platsen

image19
Men den som kom på tredje plats är den här snyggingen; Josh Hartnett, Ojoj!

Strax efter...

image20
...på fjärde plats är...Johnny Knoxville!!

Titta o njut!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gaaaah... Dregen är HETAST!! Så äkelhet=D Kan ju inte sluta titta på han, det går bara inte! Mina ögon har aldrig sett något liknande... Deppan är ju något het han med. Josh Hartnett är en gullepluttklass för sig =) Men Johnny Knoxville har jag aldrig fattat grejjen med riktigt. ... Mmm, Dregen^^, Mer Dregen åt folket! Eller mer Dregen åt oss Märtan =P

2007-10-29 @ 21:44:04
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

Depp e het!

2007-10-30 @ 15:48:35
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: Nicole

Åh, de 2 översta var lätt klara vinnare! =) ...av dom alternativen iaf ;P hehe

2007-10-30 @ 23:23:53
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Oscar

Glömde du inte mej nuh? Jag har ju skägg jag med ^^

2007-11-02 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0