Elfsboooorg =)

Igår var jag, pappa och Cissi inne i Borås och kolla på Elfsborg-Hammarby och vill bara påpeka att Cissi har blivit ett fotbolls-fan! Jippie tycker jag för då är det inte bara jag som är det ;P haha! "Nästa gång ska vi stå därborta!" sa hon o peka åt hejarklacken :P Och jag vill också stå där, det ser kul ut när alla står och sjunger och hoppar så det ser ut som att där borta gungar! :D Men tyvärr förlora Elfsborg... Usch och bara för det så ligger de fyra i Allsvenskan :( De får göra bättre ifrån sig nästa gång! :)

Berntan fick också åka med, körde honom in till Borås och körde även hem när vi skulle därifrån och det gick bra :D Var ju rätt så många bilar men är man bara lugn och har på lite bra musik ;P så går det finemang :)

So long suckers ;P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men faan va kul det var =D Du kan alltid räkna med mig om du ska gå på fler matcher! Vi "byfånar" måste ju hålla ihop =) Synn att dom förlora, men den domarn var lite knepig tyckte jag! Det var ju en från Hammarby som fällde en Elfsborgare men brydde domarn sig? Nope. Dommarhelvete säger jag då =P Och du körde ju asbra, jag hade säkerligen fått panik med alla bilar o folk runt om + att du fick stanna i uppförsbackar en del gånger med! U go girl!

2007-09-25 @ 10:04:40
URL: http://cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

sha för fotboll XD

2007-09-25 @ 15:59:21
URL: http://monkey.webblogg.seu
Postat av: Nicole

Åh, tråkigt att de förlorade =P Men ni får ta o bli cheerleaders ;P hehe

2007-09-25 @ 16:29:18
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0