Gekås :D

Tjabba Tjena Hallå!
Idag har  jag, mamma och Cissi varit på Gekås och jag trodde det skulle vara mindre folk i och med att det är studiedag idag men icke var rätt så mycket folk men inte så mycket folk som den gången jag, CC o några andra åkte Epa o moppe dit. Vi tog en kundvagn men när vi kom in kom vi fram till att det är lättare att gå där inne om vi har varsin korg :P Så vi lämna kundvagnen där inne och tog varsin korg.
     Först åkte vi ner till min favoritavdelning; Teknikavdelningen eller vad den heter :P den har iaf spel och filmer och skivor och sånt. Först av allt hittade jag ett par nya hörlurar, sen gick vi vidare till cd-skivorna och jag skulle ha speciell skiva, HIMs nya skiva men nä då den hade inte dem och inte heller någon Backyard Babies skiva :( Blev lite besviken då... Men vi gick vidare till filmer och det var sååååå nära att jag köpte en film men jag bestämde mig för att jag SKA hålla mitt löfte, hur svårt det än var men det gick :P Jag hittade ändå en film som jag verkligen vill ha; Herkules (ettan) och CC ville gärna ha den med och naturligtvis köpte hon den, jag hann nog knappt visa henne den innan hon slängde ner den i sin korg ;P haha! 
     Sedan tog vi rulltrappan upp till första våning och då gick vi direkt till kläderna först herravdelningen för att hitta några goa, mysiga tröjor :) Jag hittade två men CC hittade ingen istället hittade hon en på tjejavdelningen :P Sen bar det iväg till min andra favoritavdelning; UNDERKLÄDER, haha :D Man hittade både söta och coola trosor, haha! Sen hittade jag ett skärp, och sedan hittade vi varsin väska och det enda som skiljer dem åt är färgen, hehe. Ibland är det riktigt skrämmande hur lika jag och CC kan vara!
Sen gick vi ner till teknikavdelningen igen och då hittade jag ett spel; The Sims 2 Jorden runt :D och en ny mus alltså en DATAmus :P Värsta cool!



Sen åkte vi upp igen och gick nästan fram till kassorna och då hittade vi hundgrejer och då köpte jag en naken kyckling till Dolly (en liten) och CC köpte också en sån till Balder (en stor) och då var vi inte så långt ifrån godiset så då gick vi dit, jag köpte en toblerone, twix och skumbananer :) Sen ställde vi oss i kassan och i kassan bredvid stod mamma och packa upp haha, det kallar jag bra tajming ;P

När vi hade betalat och allt fick jag och CC äran att köra grejerna Till Berntan :P Sedan mötte vi mamma utanför stället där vi skulle äta. När vi hade ätit jag mamma till nån stor affär på andra sidan och jag och CC gick in på H&M :) Där hittade CIssi värsta coola och mysiga tröjan :) Sen gick vi till Bernt och stod där och vänta på mamma. Nästa stopp blev i Älvsered i en "Krafsaffär", jag och CC fyndade lite julklappar, hehe.

Denna dan har varit en bra dag, är nöjd med alla mina inköp :D Hittade ju även några julkklappar! 
Jag hoppas att jag åker till gekås efter Jul för då får jag köpa filmer!!!! :D HAHA!


Här är en bild på den nya datamusen ;P


/Märtaaaa-Pärtaaaaan!

P.S. Jag måste bara nämna att jag har världens bästa kompisar, skulle nog dö utan er! <3

Kommentarer
Postat av: DuVetVem

Haha, jaa men Herkules är ju sååå bra=D Och dom hörluarna, som är bäst! Dumma Gekås som aldrig kan ha lagom stora kläder =P
Oo min mössa glömde du oxå! Min underbara mössa<3 Haha, den där musen är lite ball änna! Balder älskar sin kyckling, blev helt till sig när jag visade den för han =P Tack så jättmkt för en underbar dag!

2007-09-28 @ 18:02:26
Postat av: Nicole

Åh, cool datamus =) Alltid kul o shoppa loss på Ge-Kås, o snart får man ju börja tänka på julkappar med, ja =P Naaw, gumman, jag ÄLSKAR dig, vet du. Mestaste, är inget utan dig.

2007-09-28 @ 21:56:55
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Monkey

Lät som en hel mysig dag ju vill med dit igen bara vart där en gång ju hehe :P

2007-09-30 @ 02:31:59
URL: http://monkey.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0