Städdag

Idag kan man säga att det har varit Märtas Städdag! Jippie... Städade mitt skrivbord idag, tyckte att det behövdes för det var väldigt dammigt :P hehe. Hade på musik som tur var.

Sen städade jag hos hönerna, inte hela hönshuset, bara där kycklingburarna är för kycklingmamman och hennes bäbisar behövde ett större place nu när de små blir större :) Å fy fan va det damma i hönshuset nös hur många gånger som helst! Men fint fick dem :) O mamman blev nog glad också :P

Här är dem =)

Hmm, får väl sammafatta helgen också... I fredas gjorde jag inte så mycket men på kvällen kom grannen över han hade med sig en film, en riktig bra film var det, hade aldrig hört talats om den, men grymt bra! Det var riktigt nära att jag lipa på slutet men jag höll mig :P

Green Street Hooligans! Mycket bra!

Men igår (lördas) då kunde jag inte hålla mig från att lipa för hönan Camilla dog då :'( Stackarn... Vet inte varför hon dog men det sker sånt ibland tyvärr...

R.I.P.

Igår gjorde jag även min körläxa som jag hade fått av körläraren och jag blev klar med den också det var en härlig känsla, när man blir färdig med nånting en vecka före :P Sånt gillar man hädanefter ska jag göra mina läxor i tid och inte dan före :P

Ha de gött alla!
// Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Nicolen

Naaw, så sötiga =P Oh, den filmen måste jag se =) Gillar din bloggis, gummsan [v]

2007-09-16 @ 18:31:16
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Cissi

Den filmen vill jag oxå se!!!!!! Älskar dig<3

2007-09-19 @ 11:35:30
URL: http://cissianen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0