En tråkig söndag blev en rolig söndag

Även denna dagen var planerad att skriva mitt tal och kanske göra några andra läxor men, hehe, så blev den icke eller jo halft. Jag hade skrivit färdigt mitt tal ungefär i samma veva som CC ringde.
CC ringde och sa att Marion hade ringt henne och att hon inte hade något roligt och göra och då ville hon leka :) Marion och CC kom hit och Marion körde och CC satt bredvid och asgarva!

Det började med att vi 3 gick ut i skogen med Dollan. Vi gick till en liten sjö som Marion ville bada i! Men hon bada inte, haha! Sedan gick vi hem igen för Marion skulle sitta vid min dator och ha ny musik men puckot hade glömt sin Mp3 hemma men hon kom inte på någon bra musik, det stod still i hövet på na!
Sen skulle hon kolla bilar vilket hon har blivit beroende av, haha.


Sen skulle vi titta på film för jag och CC blev så sugna på att kolla på "Pocahontas". Marion tyckte inte att det var roligt men hon garva lite då och då ändå. Det dummaste som hon sa var när Pocahontas far, i slutet, sträckte armarna upp i luften och samtidigt höll i en pinne då säger Marion "Han har inget armhår." Sicken jävla kommentar! HAHA!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, det var kul igår =D Mouhaha, det var längesen jag garva så mycket =P Marion var ju så kul"Jag kollar inte"... O den kommentaren va bra :D

2008-04-07 @ 19:44:05
Postat av: Nicole

Haha, jaa, Marion o hennes kommentarer =P Låter som en rolig söndag =)

2008-04-07 @ 22:06:23
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Nicole

Haha, jaa, Marion o hennes kommentarer =P Låter som en rolig söndag =)

2008-04-07 @ 22:07:15
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Nicole

Haha, jaa, Marion o hennes kommentarer =P Låter som en rolig söndag =)

2008-04-07 @ 22:29:46
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0