Gekås

Igår var jag, Cissi och Marion på Gekås, vi åkte dit efter skolan och de var snälla och väntade på mig iom att jag slutade 16.15. Direkt efter att skolan hade slutat åkte jag till Marion och där väntade Marion och Cissi på mig för det var nämligen lilla Marion som skulle köra iom att hon har egen bil nu =) Vi var inne hos Marion först och hälsa på vovvarna. Sen ropade Marions mamma på Marion men då sa jag att hon är på toa. Då sa hennes mamma att det kunde hon nästan räknat ut. "75 % av sin vakna tid spenderar hon på toan." Det sa hennes mamma också, haha. Men det är ju sant när man tänker efter.
Sen åkte vi iväg och Marion kör som en äkta Torestorpare - FORT! Herrejävlar va det gick i svängarna, haha! När vi kom dit så var det inte så mycket folk ändå. Jag köpte inte så mycket, jag var inte på ett sånt "shoppinghumör" som Cissi. Och det är bara bra för jag behöver spara om jag ska köpa mig ett Playstation en vacker dag. Men jag hittade en linne, ett vitt. Cissi köpte ett likadant fast svart så riktigt lika är det inte :P Jag köpte mig en film "A Cinderella Story" sen var det bara lite småsaker, sammanlagt gick det på ungefär 200:- så det var inte så farligt.
När vi hade gått ur och betalat skulle vi äta och det var gott, köttbullar och potatismos - mums! Sen åkte vi hem fast först åkte vi till ett badställe där Marion och dem badade när de var små, och det var så mysigt där.


-Märta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, fan vad kul det var i tisdags =D Klockren kommentar Marions mamms kom med. Hehe, till mig sa hon att jag skulle påminna Marion om att hon skulle köpa en BH och sockar =P Marion kör som en galning, men det är kul =) Men hallå, jag shoppade inte så mycket faktiskt... Inte så mycket som jag hade planerat iaf. Gaah, måååste köpa studentkläder snart!!! I love You, biaaatch!

2008-05-01 @ 12:01:30
Postat av: Nicole

Najs att åka till Ge-Kås. Hade gärna följt med, faktiskt...

2008-05-03 @ 20:17:15
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0