Hej och hå vad det går!

Ska ju skriva mitt tal idag. Har redan börjat för det är inget väder för att gå ut och gå, inte än iaf... Vill ju ut och gå och lyssna på min musik och bara försvinna in i tankarna. Dollan är med också men hon är väl i sina egna tankar om alla dofter som finns ute i vägkanten, hehe. Dollan sitter i mitt knä nu, nu la hon sig, lilla Putt-Putt :)
Tillbaka till det jag började med, har redan skrivit en och en halv sida på mitt tal! Känns bra men jag funderar på om jag ska lämna in talet till en lärare och höra om det är bra så eller om jag ska ändra någonting eller så kör jag på det som jag får ihop. Hmm, får se när talet är färdigt.
Längtar till i slutet utav den månaden för då vi flickor in till Gbg och shoppa! Fan va jag längtar! Ska bli så kul :)

Nu verkar det som att de håller upp kanske ska ut och gå en långpromenad med Dollan nu och ta en paus i allt skrivande. Men måste bara påpeka en ny låt som jag tycker att ni ska lyssna på - Kevin Michael - Ain't Got You.
Den är mycket bra!

/Studet


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag längtar meeed, ska bli så kul! Mycket bra låt med, lyssnar nu. Hihi "Studet" =) Puss på dig

2008-04-07 @ 22:34:35
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0