Infoteket

Nu sitter jag i infoteket och kände för att uppdatera bloggen men om jag har något intressant att skriva det vet jag inte om jag har... Eller jo kanske. Jag var i Göteborg i onsdags på eftermiddagen, vi skulle in till Scandinavium och kolla på Industri- och Handelskammardagen, jag tror att den heter så. Varför vi skulle åka dit var för att någon gubbe hade vunnit något pris och han bjöd oss på det. Vi var ungefär 9 st elever som åkte dit, haha. Varför jag åkte med var för att de hade nämt att det skulle finnas de senaste bilarna från Geneve, eller vad det heter, där och det var det enda jag tänkte på. Men ärligt talat så var det en besvikelse det var 5 bilar allt som allt, iaf det jag såg. 3 Volvo och 2 SAAB. En utav SAAB:arna tyckte jag var så snygg och cool (finns bild på min bdb), den hade passat perfekt hemma på parkeringen, haha! Det var det som hände i onsdags...
Idag, just nu sitter jag i infoteket och ska göra ett arbete i geografin och jag satsar på ett bra betyg så att jag når ett högra betyg som slutbetyg. Lyckat att sitta här då men jag har ingen ro att sitta och jobba i skolan på nått jävla vänster... Ikväll ska jag och Dollan på andra lektionen i agility! Imorgon blir det kanske Gbg men jag fåt aldrig tag på Nicole! Grr :P När hon är inne på msn då är hon "inte vid datorn", haha. Den människan är inte alltid så lätt att få tag på...
På söndag ska jag vara duktig och skriva mitt tal så på söndag när jag uppdaterar kommer jag att skriva att jag är färdig med mitt tal ;)


Det var min lilla uppdatering, nu är det dags att återgå till sökandet på målet "Ett rikt odlingslandskap".

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, du lade upp inlägget precis 10.10 =P Jag har ett fett sort arbete i samhäll, socilolgi eller vad det heter... Skitsvååååååårt! Hjälpa mig? =P
Haha XD Puss p Kram, du e uunderbar!

2008-04-04 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0