Plugg

Ojoj, så duktig man kan vara då. Har prov på torsdag i religion om Buddhism. Tänkte vara duktig och börja plugga i tid. Har pluggat en liten stund nu och lärt mig de fem olika sakerna man kan återfödas till, sen ska jag lära in de 4 ädla sanningarna och den åttafaldiga vägen och massa annat. Men just nu ville jag ha en liten paus.


Jag var inne på Hultsfreds hemsida igår för jag ville ha reda på om de hade satt ut några datum än och det hade dem! Varför jag vill åka till Hultsfred är bara för att mitt favvisband är där: HIM----->
Tänk sicken perfekt avslutning på studenten och en bra början på en ny epok i ens liv, haha!


Idag var jag och tog mått till min balklänning, det tog 10 minuter sen åkte jag hem igen och satte mig vid tv:n sen kom mamma och Dolly tillbaka efter deras promenad och då sa mamma att filmen hade kommit. Filmen till Cissi som heter "Jetlag - The Movie". Före skolan börja åkte jag med den till CC och fatta så svårt det var att lämna bort den, rena rama tortyren! Vill ju ha med den, haha, och en film om HIM ;)

Nä nu får jag väl återgå till pluggandet...

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hihi, Cissi blev överlycklig kan jag tänka mig? =)

2008-04-09 @ 20:58:25
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Nicole

Hihi, Cissi blev överlycklig kan jag tänka mig? =)

2008-04-09 @ 21:00:46
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Cissi

Jag har inte kollat på filmen, jag har inte kollat på filmen!!!!! Duktig jag är va??? =D

2008-04-10 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0