Backyard Babies nya skiva är MIN!

Idag bestämde jag och mamma oss för att åka in till Gekås och klockan 3 på eftermiddagen drog vi iväg. Men jisses vad bilar det var men det var inte mycket folk när vi väl kom men före gick vi in i skoaffären och min favorit, väskaffären, hehe. Och gissa vad!? Jag hittar en så sjukt snygg väska som jag har blivit kär i men på prislappen står det 599:- Nej tack tänkte jag och sa till mamma att jag hade tittat färdigt därinne. Åååååå, så snygg den var!
När vi gick in i den stoooora affären så var det inte så mycket folk som vi trodde i.o.m att det var så mycket bilar. Jag sticker direkt ner till elektronikavdelningen. När jag gick och kollade på nyinkomna filmer hittade jag "Sweeny Todd" sen hade jag en tanke i bakhuvudet och det var att kolla på skivavdelningen och det gjorde jag, och gissa vad jag hittade där!? BACKYARD BABIES NYA SKIVA!!! Och på knappt en halvtimma hade jag gjort mina 2 första fynd! =) Sen gick jag och mamma upp igen och då gick vi runt där och kollade sen fick jag lust att prova byxor (inte vad jag brukar tycka vara kul...)Så det gjorde jag men först letade jag upp mig 3 par byxor, egentligen 4 men det fjärde paret var bara en storlek större än ett annat par, hehe. Jag provade ett par byxor som jag blev helt kär i och det blev mitt tredje fynd. Sen köpte jag lite smågrejer och sånt som är oväsentligt att skriva om.
Men en sak jag måste säga är att det var jävligt gött att komma hem!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Åååååh!! Älska Sweeney Todd och ÄLSKA Backyard Babies <3 Fan vad avis jag är på dig just nu! Ska inskaffa mig dessa två små saker jag med, när pengarna finns så att säga =) Sitter o lyssnar på skivan just nu, hehe Youtube är ett underverk ^^ Är heeelt kär i Abondon, så jävla fin så att jag lipa innan =P

2008-08-19 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0