Takida och Backyard Babies på Götaplatsen!


Min favvisbild!

De var så sjukt bra! Takida var helt okej men man hörde knappt vad de sjöng, de enda låtarna jag hörde var "Broken", "Losing" och "Curly Sue" resten kände jag inte igen men "Halo" var väldigt bra. Vi stod nästan framme vid staketet, det var en person framför mig och Cissi så vi stod väldigt nära. Mycket bra :) Men några minuter innan Backyard Babies kom ut då knödde alla som fan! Jag trodde jag skulle bli mosad. En smällde till mig på näsan och några hade slagsmål bakom min rygg så då fick jag armbågar i ryggen. Att de inte kan stå still! Men så kom de ut. OJOJ, säger jag bara! Mumsfilibaba!De var hur bra som helst mycket bättre än förra året! Detta året hade jag ställt in mig på att jag skulle fånga ett plektrum och de kastade ett plektrum men det fångade tjejen bredvid mig men det hamnade på hennes axel och så aldrig när det kom mot mig - OSIS! Men nästa år så ;) Se började alla knö som fan så jag och Cissi backade och när vi går med ryggen mot Byb hör vi hur de drar igång med låten "Fuck off and Die" och då stannade vi. Vi hamnade bland lite killar (mer skriver jag inte, hehe) och det var kul, hehe ;) Eller vad tycker du Cissi? :P Marion försvann, vi tappade bort henne men vi hitta henne sen när allt var slut. Jag köpte mig en Byb-t-shirt. En gul som det stod Backyard Babies på och så ett pussmärke med en läpp-piercing i :D Jag tog några bilder, hehe. Och en bild blev så bra som jag är helt kär i! Mycket bra bild blev det!!!

Sammanfattning: Toppenspelning och tack så väldigt hemskt mycket för en super-duper-rolig-kväll!

Bilder finns på min BILDDAGBOK!!!

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Dregens nästa

ÅÅH WIIIIE!! Jag är så förbannat jävla GLAD =D Det var en sjuhelvetes bra spelning de bjöd på, så mycket bättre än förra året! Men åååå.... Yammie yammie ju! HAHAHA, Dregen i mjukisbrallor och käkar på en banan och dricker energidryk =P Attans att vi fick tag på ngt plektrum =/ Men nästa år så, då jävlar =D Lyckorus i magen elle, vafan överallt.... Åååh! TACK SÖTNOS FÖR GÅRDAGEN, HADE SÅ GRYMT JÄVLA KUL!!!

2008-08-15 @ 12:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0