BACKYARD BABIES!!!!!!!!

Kollade på Sommarkrysset innan för Cissianen hade nämligen berättat för mig att Backyard Babies skulle vara med där och det vill man ju definitivt inte missa! Jag missade det inte heller! Mmm, Dregen, säger jag bara. Snyggare svensk får man leta efter =D Jag tog kort på dem men det blev inge vidare bra bilder i.o.m att jag inte tog kort på dem IRL utan genom tv:n, haha. Men det får duga tills den 14:e då jag och Cissi ska till Göteborg och kolla på dem och även Takida! Cissi då hoppas jag verkligen att vi står långt fram! Nu när jag har suttit vid datorn en stund tänkte jag att jag kan gå in på YouTube och se om det finns någon video med den låten, och gissa vad det finns det! Och här kommer den:
Visst är den bra?! Dregen är ju bara så gudomligt vacker(!?), fel ord att använda kanske men han är jävligt snygger iaf! Den videon är den bästa jag har sett på länge iaf, speciellt skuggorna - klockrena!
P.S. Detta måste läsas!
|
|
V
Giftermål

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hatar du mig om jag säger att jag missade det? Jag veet, fy skäms på mig =( Jag är en dålig människa! Men jag glömde helt av tiden o så. Men hallå eller, egentligen... Så what om jag missade dem i burken bara man inte missar dem den fjortonde... Åh herre jävlar vad underbart det ska bli! Och JA, vi SKA stå långt fram. Ngt annat finns inte! Gudars vad jag längtar... =P

2008-08-06 @ 19:25:46
Postat av: CC

Nu har jag kollat på videon, absolut den bästa på länge! Skitbra även om de bara står rakt uppoer och spelar. Skuggorna kryddar verkligen till det, älskar den ängelskuggan ^^ Grymt gitarrsolo av Dregen. Eller grymt låt överhuvudtaget av Backyard Babies =) Kommer att bli kanon den fjortonde, eller vad säger du?

2008-08-07 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0