"En svarthårig varulv"

06.52
"Gillar du Backyard Babies?"
"Mm..."
"De är på TV:n nu"
"Vaaa!?"
Upp fort som fan och tryckte igång TV:n och vem står inte där om inte Dregen och Nicke i TV4:as nyhetsmorgon och pratar om att de nu ska ut på turné. Då frågar en utav programledarna om det inte är jobbigt att vara ute på turné och då svarar Nicke Borg att han är mycket piggare nu än vad han har varit på 4 år. Nicke står rakryggad medans Dregen hänger på bänken, hihi.
06.55
Drar de igång med "Fuck off and Die" i TV4-studion och kan ni tänka er! Den/dem har jag sett LIVE med min bästis i Gbg! Helt ooootroligt!

Sen runt halv 9 när jag står i köket hör jag att det spelas en rockig låt på TV:n så då skyndade jag mig till TV:n igen och gissa vad! Då spelar de "Nomadic"! Två bra låtar på morgonen är inte dåligt! Så kul har det aldrig varit att stå upp på morgonen! :D
Sen sa mamma för innan hon väckte mig kollade hon på TV:n och då såg hon dessa men hon visste inte vilka de var och att Dregen såg ut som en svarthårig varulv, en jävligt snygg varulv i så fall! :D

Här är klippen:
Dregen och Nicke i TV4
Backyard Babies - "Fuck Off and Die"
Backyard Babies - "Nomadic" (Dregens solo i denna är så gryyyyyymt!)

En mycket glad Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: JaghatarPC

Jag tycker att från och med idag ska alla byta ut PC till Mac... No more Windows Mediaplayer... iTunes är ju så jävla mö bättre!

2008-08-20 @ 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0