Jag har läst en bok :O



En mycket bra bok faktiskt. Då jag, mamma och pappa var i Askersund gick jag och mamma runt istan där och så jag nämnde i det inlägget köpte jag mig en bok. Den boken heter "Gossip Girl" och är skriven av Cecily von Ziegesar och det är den bästa jag har läst hittils!
Den handlar om att Serena kommer tillbaka från internatskolan (för er och även jag som har kollat på serien så känner ni igen detta) och alla tror att hon blev utkastad därifrån på grund av att hon låg med alla killarna där, hon hade könssjukdomar och sålde knark. Det skvallrades en hel del när hon kom tillbaka.
Här kan ni läsa mer om vad den handlar om ---> Gossip Girl
Ååå, jag vill ha nästa bok i den serien. Får köpa mig den en dag. Det är iaf en bok som jag kan rekommendera!

-Märta-Pärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0