Kommer ni ihåg detta?


Kommer ni ihåg denna serien som gick på sommarlovsmorgon? Jag kommer ihåg det så väl! Länge har jag inte kommit på vad den serien heter och nu ikväll satt jag och bläddrade i TV-tidningen och säger till mamma
""Det susar i säven" går imorgon."
"Åå, den tittade du alltid på när du var liten och "De vilda djurens flykt.""
"HETTE DEN SÅ!?"
"Aaa..."

Mamma kollade på mig som att jag var knäpp bara för att jag flög upp och blev så glad för att jag, äntligen, vet vad serien heter!
Har kollat runt lite på nätet nu och den finns inte på DVD... :'(
När jag såg YouTube-klippet började jag lipa bara för att den serien väcker så många minnen!

Ni som vet var man kan få tag på serien, meddela mig!


Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ååh, jag håller med dig om den serien =) Nostalgi till maxx.

2008-08-30 @ 03:16:12
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Ja, jag gillade den :) Vet inte om jag ska ha i grå eller rosa bara?!.. suck ;) thihi! Jodå, allt e fint med mig :) har nästan precis slutat jobba.. hur e det sj?

2008-08-30 @ 13:49:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Jaaaaaaaag kommer ihåg, haha! Om jag nu skulle ha glömt den så borde la du påmint mig femhundra gånger om den de senaste dagarna, haha ;P Ska jag se på sen!!

2008-08-31 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0