Min tröjaaaa!

Igår åkte jag och Cissianen in till Borås för hon skulle leta upp en present till sin lilla kusin och då frågade hon om jag ville med och gissa vad: DET VILLE JAG! Först var vi i Centrum och då såg jag mitt ögongodis ;) När vi kom till Eko gick vi in på Carlings och då hittade jag en tröja som jag blev helt KÄR i, så fin och den satt så grymt bra också! Hon han den roliga som jobbar där var där igår, haha. Han kom dansandes fram och frågade om vi behövde någon hjälp, haha. Störtskön typ! Jag köpte iaf den mysiga tröjan =) Menjag och Cissi kom iaf fram till att vi MÅSTE verkligen skaffa oss jobb! Men det är så svårt att få tummen ur bara! Åter till Borås. Vi var inne i lite olika affärer och Cissi hittade 2 presenter till hennes kusin, så det var ju bra =) Sen åkte vi hem igen. Jag cyklade den dagen, mycket duktigt tycker jag =)



På kvällen kom Cissi och Marion och då åkte vi (Jag, mamma, pappa, Dolly, Cissi och Marion) till Furusjön och badade =) Det var skojsigt, Marion hade min badring =P Men hon vågade inte ut till bryggan som låg där, hehe. När vi var på väg till bilen kom Dollys brors familj och vi hade träffat de där dagen innan så nu fick de träffa Dolly men de hade inte med sig Felix (Dollys bror). Då stod och tjöta med min mamma och pappa så då posa jag framför kameran med näckrosor, haha! Sen vart det jag och Marion och sedan Cissi och Marion =) Mycket fina bilder blev det ;)

Bilder finns på min Bilddagbok!

-Märta-Pärta


Kommentarer
Postat av: Cissi

KANONKUL VAR DET IGÅR!! Bada bada bada =P Yes, massa fina pictures blev det allt... Proffsiga som vi är =P Haha, o du och din tröja... Helt tokkär jue ;P Love you massvis <3

2008-08-01 @ 18:57:57
Postat av: Nicole

Grymt snygg tröja =) Bada o fota är minsann inte helt fel det heller ;P Låter najs

2008-08-03 @ 16:17:53
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0