Monkey =)


Lördagen den 16:e augusti åkte jcg och mina kompanjoner (Marion och Cissi) till Skara för att fira Monica! Det var vi 3, 2 kompisar och hennes släkt och familj. Mysigt tyckte iaf jag :) Monica och Daniel hämtade oss på busstationen och så hamnade vi bakom Monicas mormor och morfar så Monkey kom sist till sitt egna kalas, hihi. Vi åt och pratade och hade det jättemysigt :) Och så åt vi tårta med! Efter det skulle Monkey öppna ALLA sina presenter. Hon fick glas, skålar och tallrikar och sist min inte minst våran godiskorg, haha.

Tack för en supermysig kväll :)

P.S När vi stod i Skövdes resecentrum och väntade kom det fram ett killgäng till oss och den ene frågade mig vart vi skulle och jag sa att vi skulle till Herrljunga. "Ey grabbar, Herrljunga låter väl trevligt!?" Sen frågade han vart vi kom ifrån och då sa jag att vi var från Kinna. "Aha, aa Kinna det låter coolt."
HAHA, skn snubbe :P

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: CC

Det var kanonkul hos Monica =) Supermysigt verkligen! Hehe, kompanjoner =P Du är la go du! <3

2008-08-19 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0