Nicole :)


Nu har man träffat Nicole, det var evigheter sen jag träffa henne känns det som. Jag, Marion och Cissi träffade henne! Alltid lika kul måste jag säga. Och så kanske det blir fest nästa helg! Vad jag längtar, vill ut och dansa! Jag blir så glad när jag ser Nicole och hon pratade om Peter som ser ut som Steve-O. Vi var på Frölichs (stavas?) de åt mat och jag satt och tittade på. Sen satt vi där och tjöta om allt möjligt. Sen gick vi in på Hemmakväll bara för jag skulle ha godis men det slutade med att alla tog godis. När vi stod utanför började Nicole snacka om The Grudge flickan, the Grudge storebror och The Grudge lillasyster, hon tyckte det var jätteroligt men jag stod bara och tittade på henne medans hon skratta!

Man blir så glad av att se henne, Nicole hon är speciell hon! <3

Märtalajnen

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var supermysigt igår!! Kändes bra att alla vi flickor träffades igen ^^ Det får vi göra oftare tycker jag, händer ju alltför sällan nuför tiden... Kärlek på er allihop <3

2008-08-27 @ 14:15:22
Postat av: Nicole

Det var superskojsigt att träffa er, muppisar <3 Saknar er massa redan! Jaa, det var skoj med the Grudge, iaf då vi höll på o fjanta oss här =P haha. Wieoo, looove you, muppisar!

2008-08-28 @ 23:34:24
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0