"Saved by the bell"


Här sitter jag och lyssnar på tidernas (enligt mig) bästa album! Backyard Babies nya skiva, den är mycket bättre än de andra jag har!
"Saved by the bell"
är favoriten. Ser det framför mig då Nicke stod alldeles själv på scenen och sjöng med sin hesa och rispiga röst. En mening som jag kommer ihåg mycket väl är "I'll be your man and stand upp straight", den meningen fastnade verkligen i huvudet precis då.
"Abandon" är också grymt bra. Första gången jag hörde den var det väldigt, väldigt nära att jag lipa men jag vet en annan som lipade ;)

Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låtarna är så mycket bättre efter att man hört dem live, eller är det bara jag som tycker så? Skitbra album även i mitt tycke, och tro fan att det är tidernas bästa! Det var jättemysigt när Nicke drog den låten, en hel tvärvändning från hur det såg ut på scenen tio minuter före =P Snart dimper min sån skiva ner i brevlådan, längtar, längtar, längtaaaar! Abandon gör mig till en lipmaskin ;P

2008-08-20 @ 11:33:23
Postat av: Anonym

Låtarna är så mycket bättre efter att man hört dem live, eller är det bara jag som tycker så? Skitbra album även i mitt tycke, och tro fan att det är tidernas bästa! Det var jättemysigt när Nicke drog den låten, en hel tvärvändning från hur det såg ut på scenen tio minuter före =P Snart dimper min sån skiva ner i brevlådan, längtar, längtar, längtaaaar! Abandon gör mig till en lipmaskin ;P

2008-08-20 @ 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0