Vättern Runt

Imorgon bär det av på semester med la Familia och då ska även Dolly med, ska bli kul! Vi kommer bara att vara borta en dag, lite lite tycker jag men jag tycker bara att det ska bli kul att åka med familjen =) Vi ska åka Vättern runt och ta in på ett hotell i Askersund, Best Western Hotel Norra Vättern heter det och där får man ha med sig hund. 
Längtar tills imorgon ska bli så kul att åka hemifrån och bo borta även om det bara är en natt =P Kameran kommer naturligtvis att åka med, vad annars. Ipoden laddar jag just nu med en massa musik, nu när jag har en Mp3 med 4GB får jag in rätt så många låtar, hehe. Bilder har jag på den med från då jag, Marion och Cissi var och bada i Furusjön och var ute och ströga i Kinna så jag har lite bilder att titta på när jag inte har något att göra =)

Jag saknar Marion och Cissi så enormt mycket just nu! <3




-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Nicole

Så härligt =) Alltid skönt att komma bort. Saknar er alla <3

2008-08-04 @ 21:53:28
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Cissi

JAG SAKNAR DIG MEEEEEEED!!!!!!!

2008-08-06 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0