"Who's the man, who's your God, who's the creep that you've been dreamin off!"

Helt otroligt, inatt hade jag min första dröm om Backyard Babies. Nu kommer detta låta väldigt luddigt men jag kommer inte ihåg så mycket av drömmen.
Jag var iaf inne i en mataffär och gick bland hyllorna sen på andra sidan ser jag Nicke Borg, tom i hela huvudet blev jag. Sen när jag tittade igen stod han inte upp utan han låg på golvet så jag gick fram och fick hjälpa honom upp. Varför han låg på golvet vet jag inte :S Sen står jag i kön med Cissi bredvid mig och säger "Där är Nicke!" Hon hade tydligen inte sett honom.

Det var allt jag kommer ihåg av min dröm men det är ju alltid nått!

Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHAHAHA =D Fan vad kul!! Höhö, tänk att träffa på Nicke inne på MM... Det skulle ju krydda till vardagen om man säger så! Dröm mer kvinna, det är kul att läsa =P

2008-08-21 @ 19:19:50
Postat av: S A A N Z I L

Visst ären:D I love it=)

2008-08-22 @ 12:29:41
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0