Gotland, Gotland, Gotland!

Har så mycket som jag vill skriva om nu när jag har varit på Gotland för första gången MEN när jag har mycket som jag vill skriva så blir det pannkaka av allt ihop... Men jag ska försöka få någon ordning på det.

Nu har ajg alltså varit på Gotland för första gången med världens bästa Cissian! Är så glad för att hon frågade om jag ville följa med och jag har inte ångrat mig en sekund att jag följde med! Åker gärna dit en gång till ;) Vi bodde hos Cissis kusin med hennes familj och jag måste säga att det är en supermysig familj verkligen, dem gillar jag jättemycket och det var jättekul o träffa dem för jag har hört så mycket bra saker om dem från Cissi. Men jag tyckte synd om pappan som fick vara där med 7 tjejer, haha.

Vad har jag nu gjort på Gotland då?

Jag har fönstershoppat, shoppat, träffat nya mysiga människor, dvs Cissis kusiners familj! Jag har tagit 400 kort, jag har sett Ringmuren, jag har åkt båt 2 ggr! Jag har fikat på ett jättemysigt café vid namn Skafferiet. Jag har sett 2 kändisar! Mojje och Mathias Holmgren. Lite coolt :P

Nu har jag sammanfattat den resan rätt så bra och vill ni se bilder får ni gå in på min bdb :)


Kommentarer
Postat av: Cissianen

Wiie, underbara lilla Märta-Pärta =D Så glad jag blir av att läsa det här. Värmer verkligen megamycket i magen på mig. Är skitglad över att du åka med, hade ju inte vart lika mys annars. Och mina kusseliner är så glada över att du åka med också, de gillar dig jättemycket! Har tänkt skriva av mig om denna lilla tripp jag med, men har inte riktigt haft "Det" till o få det gjort. Men nu fick jag en liten knuff måste jag säga... Tack igen för att du följde med, du är bäst<3

2008-12-04 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0