Jag och mamma i Gbg

Idag drog jag och min kära mor in till Gbg med buss! Det var jättekul och det var jättemysigt där inne speciellt med de där små bodarna eller vad man ska kalla dem som de hade smycken och handgjorde grejer i! Fick shoppat lite också, hehe, inte bra men va fan spelar det för roll, enligt Cissi är det bara papperslappar eller var det hennes bror som sa det?
Jag hade hittade en t-shirt inne i en ny affär som jag aldrig har varit inne i tidigare, "monki" heter den och kan ni gissa vem jag tänkte på när jag gick där inne? Jo, lilla Monkey-Ponkey som jag saknar så mycket! Sen köpte jag ett halsband också, en ny mössa bara för att mamma gilla inte min, haha. En film "Vi hade i alla fall tur med vädret" sen köpte jag nog inget mer eller jo en plånbok också!
Det var så skönt att gå där i Nordstan med mamma idag och inte tänka på något annat än bara just då!

Det var min braiga dag!

Kommentarer
Postat av: Cissianen

Låter som en supermysig dag =) Lilla Monkey saknar man inte lite nu heller, var ju ett tags en man träffa henne. Dig träffade jag ju iofs i onsdags och jag saknar dig allredy!

2008-12-05 @ 21:26:04
Postat av: Monkey

fan sötig du e gumman<3 åh den filmen fu köpte såg ja i onsdags å såg tvåan igår på bio tvåan e mkt bättre:D miss u <3

2008-12-06 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0