2008

Snart är det nyår och då är det väl dags att sammanfatta året 2008. Det har varit ett väldigt händelserikt år kan jag säga och inte likadant som det förra, men å andra sidan inget år är sig likt.
Men det har hänt så mycket under detta året och jag har ingen lust att skriva ner allt men jag kan skriva ner de 3 BÄSTA grejerna som har skett under detta år.

På första plats hamnar självklart STUDENTEN!
Den dagen som alla ungdomar har längtat efter ända sen de började skolan, kanske inte jag för jag har inte tänkt på det så mycket eller gjort en så stor grej av det men det blev en väldigt stor grej just den dan för då slutade jag skolan! Så glad och pigg har jag nog aldrig varit en morgon! Och haft klänning, helt otrooooooligt! Att springa ut från skolan till musik med sina klasskompisar, det är inte ofta man gör det! En härlig känsla de, en känsla som jag inte kan beskriva riktigt, den måste iaf upplevas!

På andra plats kommer BACKYARD BABIES!
Det har blivit en tradition att se dem varje år. Och det blir bara bättre och bättre för varje gång! Första gången jag såg dem stod jag inte så långt och inte heller så långt fram men detta året stod man nästan, nästan, ända framme vid staketet och fick se en svettandes Dregen, Nicke, Johan och Peder - gudomligt! Och det bästa av allt var att jag fick se dem med världens bästa kompisar - Cissi och Marion! Ni anar inte hur ofantligt mycket ni betyder för mig <3

På tredje plats kommer... Det vet jag inte, det finns så mycket att välja mellan men det får nog bli RESA.

För en gångs skull har jag åkt lite hit och dit och till ställen som jag aldrig trodde att jag skulle åka. Först var man hos Marion nere i Olofsbo som också har blivit en tradition, en väldigt bra tradition för då får man umgås med Marion och Cissi!
Sen har man varit i Jönköping och firat midsommar vilket var en upplevelse! Se en massa ungdomar dricka och röka så man nästan blev förgiftad, skoja bara! Ligga i ett tält som luktade fotsvett och svett - yummy! Och på kvällen bli en helt galen och jag måste också skriva, kanske inte en så intressant grej, men jag har sett ett överfullt dass! Haha, äkligt!
Jag har också varit i Skara och firat lilla Monkey-Ponkey! Det var jättemysigt! Hon blev säkert glad för all choklad hon fick, haha.
Jag har också åkt till ett ställe som jag aldrig trodde att jag skulle åka till - Gotland. Tack vare att Cissianen frågade om jag ville följa med och fira hennes kusin! Det är nog den bästa resan efter Olofsbo ;) Gotland gillar, det är ett mysigt ställe och så fick man träffa en så skön familj. Haha, jag förstår varför Cissi gillar den familjen!



Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Cissianen

Kunde du inte skriva mer, vill läsa mer ju! Haha ;P Shit, vilket år alltså. Studenten var ju klart bäst, som du skrev så var det en jävla upplevelse. Iih, vill göra det igen! Backyard Babies var ju fantastiska, såklart, Takida och Butterfly Imp var inte fy skam heller. Måste vi se igen! Resa är fanimig kul, det får vi göra mer nästa år tycker jag. Eller vad säger du? "Men å ena sidan inget år likt ngt annat", mycket smart sagt. Tänk om alla år vore likadana, hur skulle vi då kunna uppleva nya saker, utvecklas som personer, lära känna nya människor och lära känna de vi redan känner ännu mer? Du är inte dum du, Märta-Pärta, best friend of mine <3

2008-12-31 @ 15:14:34
Postat av: Monkey

jo den va sååå god 1000 tack igen hihih...:D hoppas vi ses snart igen!!! <3

2009-01-01 @ 21:42:40
Postat av: Nicole

Hann läsa ett nytt inlägg i din blogg, men sen vart det borttaget när jag uppdaterade sidan igen. Hänt ngt?... Kram

2009-01-05 @ 22:23:17
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Läste ett nytt inlägg i din blogg, men sen när jag uppdaterade igen hade du tagit bort det. Hänt ngt?... Kram

2009-01-05 @ 22:26:11
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0