Fråga Olle

Förlåt mig nu om någon tar illa vid sig t.ex. att någon tror att jag inte gillar den personen bara för han/hon gör så jag skriver bara vad jag tycker och känner sen får han/hon göra som de vill, jag tycker om personen lika mycket ändå :)

Till saken nu då. Jag kollade på "Fråga Olle" igår, ett väldigt roligt program, haha! Ibland. Igår var det inte så roligt, mest äkligt om jag ska vara ärlig.
Det var en som hade skickat in en fråga om hur man suger av en kille på ett bra sätt. Det första jag tänkte var att "Vafan man ska väl inte ha den där eller?" Sen så prata de om att man ska inte tugga på den och en del tycker det är skönt när man drar... "Vafan, det är väl ingen tuggleksak." Aldrig i livet att jag kommer att stoppa en sån i munnen, fy fan va äkligt! Det är la ingen isglass! Usch, jag blev verkligen äklad.
Allt med sex har blivit så fritt på något sätt alla pratar om det, öppet också. När jag pratar om sånt, de få gångerna jag gör det, då vill ju jag gärna sitta i ett rum eller stå lite avksilt för det är ju ändå något privat. En gång i tvåan när jag hade slutat satt jag och vänta på mamma och då satt jag ute på en bänk och på bänken bredvid satt det två tjejer. Helt plötsligt säger den ena "Asså, jag kan inte leva utan sex! Jag måste ha sex annars dör jag!" Visst, det är lite skrattretande men det tyder ju på att man pratar om det rätt så öppet. Sex för mig är något privat som man kan prata med till sina närmaste kompisar inte vem som helst, det gör inte jag iaf.
Personligen så tycker jag inte att man ska ha sex med första bästa eller vem som helst. Men känns det rätt så kör på :P

Hörs och störs, som Shire alltid säger.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, tuggleksak! Nej, det är den då inte... Jaa, det är då en jävla massa sex i dagens samhälle. Det är helt sjukt! Och lixom kidsen lär ju sig allt det där hur jävla tidigt som helst, kåtbockar vid 10-årsålder typ =/ ... Helt psykat!

2008-02-23 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0