Minnen

Sitter just nu och kollar på bilder från förra året. De väcker så många minnen. När jag opererade munnen eller när jag träffade Nicoles kille Oscarför första gången - skön snubbe, go humor och en hejare på att snusa! :) Väldans barnslig för att vara så gammal som han är.
Första doppet jag gjorde med Cissi och Robin den 24:e april. Den gången då jag, Cissi, Camilla, Bea och Robin bestämde oss för att åka till Gekås då jag och Robin tog våra moppar och Cissi, Bea och Camilla åkte EPA - Unga och dumma men kul var det!
Det bästa med det året var när sommarlovet började, tyvärr så blev det det sista sommarlovet i mitt liv... Men det var det bästa!
Jag kommer ihåg den gången då Cissis bror hade rest till USA och jag och Cissi hade filmkväll där och vi hitta kärringbilden på Petar - HAHA! Vi käka pizza och om jag inte minns fel tittade vi på "10 orsaker att hata dig"
R.I.P. Heath Ledger

Jag var på Liseberg 3 gånger. Första gången då åkte jag dit med Cissi, Nicole, Marion och Oscar för att åka en massa grejer. Andra gången då åkte jag dit för att se Byb och Dregen, det var mest han som lockade ;) Tredje gången var det NRJ in the Park och det roligaste var när vi skulle dra därifrån och åka hem. Bussen var smockfull så då fick vi sitta i en busskur i Gbg och vänta på en annan buss som skulle komma, vi satt la där i 2 timmar eller nåt? Men kul var, speicellt de där snygga, roliga killarna som var lite småfulla också. "Är du kåt då?" - HAHA!

Jag och Cissi åkte till Marion i Olofsbo och det hoppas jag att vi gör iår igen :) Var så kul att vara där vid havet och med Marion. Saknar Falkenberg, skulle inte varit helt fel med att ha stuga där eller husvagn :) Jag och Cissi gjorde mer resor för vi åkte upp till Nicole och Oscar för att hälsa på dem och det var också kul :) Fick träffa Monica för första gången, henne gillar jag. Det som vi har gemensamt är Stefan&Krister, Fyll Frys och SNUS!
Träffa Maxxi och XS (som inte bor där nu.) Vara på Skara Sommarland, den dan vi åkte dit stod Oscar upp astidigt för att gå och jobba och så att han kunde komma hem tidigare från jobbet så vi kunde åka dit :) Jag minns när vi körde Gokart, Cissi den lilla mesen våga inte, hihi, och Oscar försökte köra om mig men han kunde för jag råka blocka vägen ;P När vi åkte fritt fall! - Jag fick ont i skuldrorna och bikinitroserna blev bikinistring istället, haha!

Sedan började skolan... Men det som var postitvt var att det var/är sista året! Sen slipper man skiten! Och att Nicole som hade bestämt sig för att gå i en skola i Lidköping ( du får rätta mig om det är fel) men ändrade sig och var villig att åka 13 mil hit ner bara för att vara med oss <3 Det beundrar jag faktiskt.

Jag hade även världens bästa födelsedag då jag fyllde 18. Den dan firade jag med älgjakt och att mina bästa kompisar var här och firade mig; Nicole, Oscar, Cissi och Marion och Dolly ;P
Jag fick även körkortet i slutet av förra året - STOLT.

Jag minns även Elfsborgsmatcherna jag gick på och blev även ett fan, har t.o.m en Elfsborgshalsduk! Gjorde Cissi till ett Elfsborgs-fan också :)

Jag var i i Sveriges huvudstad för första gången - Stockholm (om ni inte visste det.) Det kommer jag aldrig att glömma. Jag var också i Skåne för första gången då bodde vi i ett jäkla skräckfilmshus, huuu...men kul ändå :)

Våran lilla Julafton vi hade hos Marion var så mysig :) Och Balla Mormor är så söt och go!

Men ett till minne som jag aldrig kommer att glömma det var NYÅR uppe i Skara då jag fick träffa Monica igen och hennes kille Daniel. Jag träffade en till ny person, Erika, henne gillar jag också :) Bra människor Nicole träffar :)

image51


Nu hoppas jag på att 2008 blir lika roligt och minnesvärt som 2007.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag blir jävligt nostalgisk när jag läser detta, kämpar hårt för att inte böla! 2007 var nog faktiskt det bästa året i mitt liv, asbra blev det ju =)2008 kommer att bli ÄNNU bättre, mycket skoj kommer det att bli ^^)
Älskar dig superdupermycket, biaaatch!

2008-02-20 @ 10:51:59
Postat av: Nicole

Jag instämmer med Cissi =) Jaa, jag ångrar verkligen inte att jag slutade DLG i Lidköping o bytte tbx till MG med er =P Blir ju extra tid tillsammans innan vi ska bli "vuxna" och seriösa. Vi kommer väl alltid vara flum, men aa, du fattar vad jag menar =D Ni är de bästa mupparna man kan ha! Ni gör min STOLT, tänk om alla va så mysiga, roliga o goa som er, då skulle minsann jorden vara en bättre plats. Älskar dig, Honey

2008-02-24 @ 10:37:11
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0