Shoppoholic!

Är jag - Busted! Var i Borås med mamma idag skulle kolla på balklänningar men hitta inga fina så det blir till att sy upp en. Vi åkte in till Knalleland efter att ha varit i centrum och då gick vi runt i affärer och herregud, gillar inte mig själv just nu... Har köpt lite för mycket men när man hittar saker som man verkligen gillar är det inte lätt att motstå. MEN ska man ha egen lägenhet en dag så får jag fanimej börja spara och tänka lite ekonomiskt! Handla lite för mycket idag men måste ändå säga att de där baggy-jeansen från Jack&Jones jag köpte blev jag så fucking nöjd med och att jag hitta Dum&Dummare-filmen och köpte blev jag också jävligt glad över.

Men efter den här dan och när jag kollade på mig saldo på kortet så är det KÖP-FÖRBUD i 3 MÅNADER, från och med IDAG!


Kommentarer
Postat av: Cissi

BAGGY JEANS????????????

2008-02-14 @ 17:26:10
Postat av: Nicole

Ojoj, det är inte lätt =P Jag o O-J shoppade för typ 2000 idag =) Ääälskaaa shopping!

2008-02-14 @ 23:56:08
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0