Fick inspiration från Nicoles blogg :P

1. Vad heter jag?
2. Har vi haft sex?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Kommentarer
Postat av: Nicole

1. Martina Roos.
2. Näh, haha.
3. Nej, inte än. När du är 25 ;P hihi.
4. Nej, du är duktigare än mig.
5. Jah, lätt! Hade varit skitskoj.
6. "Du betyder massa för mig, Martina"
7. Ja, absolut =)
8. Jaaah, hahaha =D
9. Already did, kan man säga iaf =P Så det vågar jag.
10. Lyssna, dela med dig av dina åsikter, få en att må bra =)
11. Modell bl.a.
12. Ojojoj, det blev svårt för jag kan minsann inte komma på ngn!
13. Näpp.
14. Gott =)
15. Ja, du finns där för mig o vittar på massa skoj tsm med resten av muppisarna =)
16. "Prima"?...Hmm, kommer inte på ngt mer.
17. Minns inte =P Var massa år sen.
18. Har redan ;P

2008-01-20 @ 13:55:28
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Cissi

1.Märta-Pärta Roos
2.Oo you wish =P
3.Inte en droppe
4.Nepp, du kommer att leva länge =P
5.Det skulle vart lattjo =D
6.Martina och Cissi = bästisar forever =)
7.Jaa, mestadels iaf
8.Jaa, ibland kan man ju undra. men vi har för fan alltid skoj tillsammans!
9.Har jag gjort mååånga gånger
10.Du lyssnar alltid om det är något, ställer ALLTID upp, makes me happy helt enkelt!
11.Körskolefröken =P Och modell =)
12.Du kan va lite rädd för att testa nya grejjer ibland, men annars är du perfekto ;D
13.Verkligen inte
14.Martina
15.Du finns, det räcker!!!!
16."Prima" o "Vettu"
17.Stod ut med mig?? haha vet inte =P
18.Den som lever får se..

2008-01-20 @ 17:01:19
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

1. Vad heter jag? Martina aka Märta-Pärta
2. Har vi haft sex? Nope
3. Dricker jag alkohol? Nej :P
4. Röker jag? Nej :D
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år? oja :D
6. Skriv en mening där mitt namn är med Märtan är en förjävla go brud
7. Tycker du att jag har bra musiksmak? Helt okej :)
8. Har vi samma humor? behöver jag säga nge mer än Stefan & Krister ;)
9. Skulle du våga dela säng med mig? Jo
10. Vad är jag bra på? Fota :D
11. Vilket yrke skulle passa mig? något socialt
12. Min sämsta egenskap? vet inte
13. Är jag självisk ? neeej
14. Hur luktar jag? inte illa vad ja vet haha
15. Har jag gjort något bra för dig? aa vi är vänner hihi
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta? du garvar mest
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs? kramade mig ^^
18. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt? nä har inget ställe å sätta det på :(

2008-01-21 @ 18:51:03
Postat av: Angelica

1. Vad heter jag? Martina
2. Har vi haft sex? Näe
3. Dricker jag alkohol? Nej det tror jag inte.
4. Röker jag? Nej!
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år? Självklart, om du skulle orka med mig. ;)
6. Skriv en mening där mitt namn är med: Martina är en jätterolig filur!
7. Tycker du att jag har bra musiksmak? Vet inte riktigt vad du lyssnar på faktiskt... Men det du tycker om som inte är rap är säkert bra!
8. Har vi samma humor? Haha, jag skrattar åt allt så ja!
9. Skulle du våga dela säng med mig? Det skulle nog inte vara så farligt.
10. Vad är jag bra på? Hmm,Pigga upp en!
11. Vilket yrke skulle passa mig? Du skulle klara av vad som helst, så de som vill anställa dig kommer få starta krig mot varandra!
12. Min sämsta egenskap? Du har ingen!
13. Är jag självisk ? absolut inte!
14. Hur luktar jag? Martinagott!
15. Har jag gjort något bra för dig? Massor av gånger!
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta? När vi ses brukar vi sköta skrattet för alla! haha.
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs? Prata och skratta!
18. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt? Har redan gjort det! och tack för svaren =P

2008-02-02 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0