Ut med det gamla året och in med det nya!

2007
Det året gillade jag, hände faktiskt ganska mycket än vad det har gjort de andra åren.
Jag träffade två nya kompisar som står mig väldigt och nära, Monica och lilla Oscar :)
Jag var även och såg Backyard Babies, live, på Liseberg den 3 augusti och det kan jag säga det är ett minne för livet!
Jag var uppe i Skara hos Nicole och Oscar, det var då jag träffade Monica :D då var vi även på Skara Sommarland och dit vill jag igen! :D
Jag var på min första Elfsborgsmatch och jag drog även med CC på hennes första Elfsborgsmatch :D
Jag var på ett ställe som heter Olofsbo och bodde hos Marion :)
På en studieresa med skolan åkte vi till Sthlm och det var första gången för mig!
För att sammanfatta det året så var det ett jättebra år.

Nyår!
Den 31 december åkte jag, Marion och CC upp till Nicole och Oscar o Skara för att fira nyår där. Jag hade sett fram emot det ända sen vi bestämde det!
Oscar mötte oss vid busshållplatsen i Valhall och lura oss hela vägen till deras dörr, "Ska vi inte svänga in här?" "Nej" "Jo det ska vi, hehe." Lille Oscar :P När vi kom dit träffa deras nya tillskott Snöboll - urgullig liten, vild katt det där och Maxxi kände jag knappt igen, haha! Sen skulle vi äta och vi gick eller näe vi gick inte riktigt hela vägen, jag, CC och Marion fick sitta i "lådan" Nicole har på sin bil. Det kändes som att man var en hund eller nåt men det var skitkul! Oscar satt där fram och garva åt oss :P Efter den bilturen var vi framme vid restaurang Canton där vi åt pizza - mums!
Efter att vi hade kommit tillbaka till lägenheten så var det inte lång stund efter så kom Monkey och hennes Daniel :D Det var skitkul o sen Monica igen o så träffa hennes kille o se vad det var för en :P Vi titta på tv, lyssna på musik och vänta på att vi skulle ut. Erika kom också efter ett tag. Vid 11 gick vi ut och då vände sig Marions mage 3 gånger, man kan ju undra varför? hehe. Vi gick mot Stadshotellet i Skara och det gick segt att gå dit. Efter ett tag gick vi in och betalde entrén och fick en stämpel sen gick vi ut igen för att se på fyrverkerierna vid stationen och hälsa det nya året välkommet! Det var jättevackert att se på alla fyrverkerierna, ibland var det som att ljuset sköts mot en - jättefint! Sen skrek alla "GOTT NYTT ÅR!" Snöa gjorde det också! Sen gick vi in i värmen på Stadshotellet där man kan säga that we were dancing all night long! :) Sjukt bra musik var det också. O så var det en äklig, full gubbe som var där inne o "dansa" också, usch han var äklig om ni fattar va jag menar? Marion var desperat efter en killa och hon hitta faktiskt en, hihi ;) Det var la tur annars hade hon väl bara gått o klagat hos mig för att hon inte har någon :P haha!
10 över 2 på morgonen gick vi ut därifrån, jag var vrölhungrig och det var de andra också så vi begav oss till en liosk där de säljer korv, hamburgare o dricka. Det var hur gött som helst med en korv i bröd. Efterfesten skulle va hos Nicole och Oscar men alla var trötta så det blev inte mycket till efterfest. Marion såg man knappt till på kvällen men vi hade ett öga på henne, vi släppte henne inte ur sikte!
Vi skulle kolla på Simpsons-filmen och det sista jag hörde av den var "Spider-pig, spider-pig" sen slockna jag och då var klockan ungefär 5 på morgonen :P Sen vakna jag runt 10 o så kolla jag där Erika låg och jag såg inga fötter eller något huvud så jag undra ju om det var någon där men det var en person där, hehe :P Ibland stack det ut ett huvud o sen bara ett par fötter, haha! På eftermiddan åkte vi ifrån alla :( Jättetråkigt men jag hade skitkul iaf, det bästa nyåret hittills! Jag saknar er redan! Det får inte dröja så länge innan vi träffas igen :)

Nyår 07-08
image38



Kommentarer
Postat av: Guess Whooo?

Monkey o Oscar diggar vi riktigt mycket =D Dom gillar vi!! 07 var ett bra år, men 08 kommer att bli ännu bättre, om inte BÄST! Det var kul att träffa folket =)Det får vi allt ta och göra om, aight? Jättemysigt med snö, bättre början på året kan det inte bli =P Jag saknar alla oxå ='( men lattjo var det allt =) O det är JAG som är LÄNGST!!!!!!

2008-01-02 @ 15:51:57
Postat av: Nicole

Nähädu, Cissi - Det är JAG som är LÄNGST! Bildbevis =P Hihi, btw, Mörta-Pärta så får du skicka fotona till mig =) o Cissi med för den delen. 2007 var ett riktigt skojsigt år med mysiga filmkvällar (med BARA myspys-gänget o inte ypu know who, hihi)... Nyår var kanonskoj o ni, mina muppisar är bäääst! Saknar er som fan redan. Kärlek till er alla från oss alla, hihi.

2008-01-02 @ 22:17:42
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Monica

asså lätt den bästa nyår saknar dig massa! då står mig oxå väldigt nära ...hoppas vi ses snart igen ! puss!

2008-01-07 @ 16:10:45
Postat av: Oscar

Bra skrivet, Martina =)
Och jag håller med, det var riktigt skoj =)
Heh, vilken fin bild där jag röker skumtomte =)

Hur kunde du förresten veta att det var Cissi som skrev det första inlägget? =S ^^

2008-01-12 @ 01:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0