Vakna-Vakna-Patrullen!

Idag hade jag rast samtidigt som Marion eller rast o rast jag tog mig rast, hehe. Marion hade slutat, den fisen! Hon fick inte tag på sin mamma och jag hade långrast så jag funderade på att åka hem emellan men iaf. Vi bestämde oss för att åka o väcka Cissi, hon var ett PMS-fall igår så hon var hemma idag(ska berätta mer om det fallet sen :P). Vi åkte hem till henne och gick upp mot hennes rum, Marion garva hela tin och när vi var utanför dörren kunde hon knappt hålla sig. Balder gick in i rummet före oss o så hörde vi "Hej balder" o ja ba "FAN!" o Marion stod och försökte hålla inne sitt skratt men vi gick in ändå o sa "Gomorron!" och Cissis vackra svar tillbaka löd "Vafan gör ni här!?" - HAHA! Klockrent svar, hihi! Hon hade vaknat nyss så vi var lite sena kan man säga iom att vi skulle "ta henne på sängen" hehe. Vi satt där hos henne tills Marions syster kom och då åkte även jag.

Nu ska jag berätta varför CC är ett PMS-fall :P Igår pratade jag med henne och hon hade så ont i magen och så hade hon tydligen haft värsta humörsvängningarna under dagen. I början under vårat samtal var hon glad sedan blev hon arg och det kan jag förstå när 2 (ska inte nämna några namn) st inte tar henne på allvar - dålig stil, tycker jag! Sen började vi prata om läxor, vad vi hade o göra och hon hade MKT o göra! Så jag sa "Vi får väl ha en plugg-dag så kan jag hjälpa dig. Du ska veta att jag är här för dig!" Sen kom en humörsvängning "Ja, det får vi ha, det är bra att jag har dig!" Och medans hon prata hörde jag att hon lät konstigt på rösten och plötsligt börja hon lipa och det hördes. Och det enda jag fick ur mig var "Herreguuuud!" haha! Lilla Cissi ;)


Ha det bäst utan protest!
Cissi vad skulle jag ta mig till utan dig <3
Nicole, Oscar, Monica o Marion behöver jag också för att överleva <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, herreguuud jag vet inte vad jag ska skriva! "Sen kom en humörsvängning"- klockrent =D Det var kul att du och Marion kom förbi =) Det var rätt oväntat kan jag säga, det hade jag verkligen inte räknat med =P Haha, vad jag grät - men fatta hur mycket du betyder för mig eller? Du och resten av mupparna betyder mer än all choklad, alla kameror och mer än all musik i hela världen för mig! Ni är fan de bästa kompisarna man kan ha. Ni är alla så speciella, olika och unika

2008-01-17 @ 17:03:17
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Cissi

Jävlar, den tog bort det sista! Jo, jag ville bara få sagt att jag tycker om er en massssaa

2008-01-17 @ 17:04:20
Postat av: Nicole

Naaaw, hihi =P Ni är underbaringar allihopa, Muppisar =) O Jag älskar er obeskrivligt massa [v]

2008-01-20 @ 13:46:14
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Monkey

du ska veta att jag finns här för dig love ya

2008-01-21 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0