27/5-99 - 1/7-08



Jag kan verkligen inte hålla tillbaka tårarna, saknaden efter Simba är stor.
Jag kommer ihåg när Simba föddes han var den som stack ut ur mängden bara för att han var hälften vit och hälften svart :)
Jag kommer ihåg när Figaro försökte bli Kung här hemma han utmanade Simba men det var ingen idé Figaro fick ge sig.
Jag kommer ihåg vintrarna då Simba skulle ligga inne på soffan med ryggen mot elementet, en äkta livsnjutare var han.

Det finns många fina minnen utav Simba och det är de jag kommer att komma ihåg när jag tänker på honom.

R.I.P. Simba

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Nicole

Naaw, jag vet hur det känns =( Jag saknar min lilla högljudda marsvins-älskling varenda dag... Och du, jag älskar dig, min Märta-Pärta <3

2008-07-05 @ 12:57:28
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Lilla Simba, han var så äckligt jävla mysig och den enda av dina katter som faktiskt tyckte om mig från första start! Han finns vid regnbågens slut Märta, och väntar på dig... I know that! Kärlek till dig underbaring <3

2008-07-05 @ 13:39:04
Postat av: Camilla

Naaw, stackars lilla Simba. :( Blev ledsen när jag läste det på din bilddagbok. Han var så söt! Ha det bäst gummen. Puss på dig! <3

2008-07-06 @ 09:57:09
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Monkey

beklagar gumman min <3

2008-07-09 @ 15:29:25
Postat av: A-S

Åh :( Men ha har det nog bra var än han nu är :) Puss på dig och hoppas vi ses snart <3

2008-07-09 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0