ADAM TENSTA

Igår var jag på min första torsdagkväll EVER! Skitsköj var det! Jag kramade en räv!

Det var jag, Cissi och Robin som åkte in dit. När vi kom dit hängde vi lite i parken. Då såg jag en räv, ingen riktig utan det var en människa som var utklädd till en räv. jag tyckte den såg så mjuk ut och Cissi tyckte att jag skulle krama den men jag vart lite feg så vi gick till den fast jag stod en bit ifrån.
Så säger Cissi högt "Kom igen nu Martina, gå o krama den!"
"Tyst med dig!" säger jag.
Då säger rävens kompis "Det är ingen fara, Martin är snäll, gå fram o krama honom!"
Så då gick jag fram och fick en kram, hihi!

När Cissi gick med i Djurens Vänner (tror jag att det heter) då säger Robin "Där går ju Natta!" Dum som jag var ropa jag aldrig på henne... Men det var ett tag sen man såg henne, saknar henne lite faktiskt. Sedan gick vi till Pinochio och satt på han (haha) och tog kort. Efter det gick vi tillbaka till stan och man såg en hel del sköna bilar och motocyklar som lät så gött så jag nästan blev döv.
När vi gick där kom jag på att det var en bok jag skulle kolla efter. (Kan ni tänka er, jag kolla efter en bok!) Men den fanns inte inne, hon hade sålt den sista men hon skulle beställa in en ny så nu väntar jag på att få ett sms där det står att min bok finns i butiken ;)
Vi gick runt där och väntade på att kl. skulle bli 21.00. Jag träffade Theo där inne också, på biografen! Det första hon säger är "Har du lugg?" Jag brukar börja med att säga Hej eller något liknande hon frågar istället "Har du lugg?"

När klockan var ungefär kvart i 9 ställde vi oss i folkmassan, men jag trodde det skulle vara mera folk. Vi stod väldigt bra till tycker jag, långt fram! Och sicket ös det var! Adam Tensta är verkligen grym! De kastade ut t-shirtar men jag tog ingen... Men det blir väl, fick några bilder på honom! Han är så söt när han ler, hihi! Jag kan undra om Cissi såg något när vi var där för när jag kollade på henne var hon omringad av personer som var längre än henne, hehe. Den bästa låten kom sist, självklart, "My Cool"! Alla började hoppa och ropa och sjunga med! När vi gick till bussen då det var slut berättade Cissi att det var en liten kille som hade sagt "Jag tippar på att hon är 2 meter!" Jag kan undra vem han syftade på?! Hehe. Jag såg iaf bra, jag såg över allas huvuden! :)

Helt klart en väldigt lyckad kväll! Måste tacka Cissi och Robin för en sjukt kul kväll! Det får vi göra om!

Nu har jag blivit sugen på att gå på fler konserter och se artister uppträda LIVE! Och Cissi nu längtar jag extra mycket efter den 14:e augusti!


Bilder finns på min Bdb =)

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Wiie, det var überskoj igår, indeedo =D Haha, räven Martin var allt bra söt tycker jag. Adam Tensta är rätt så grym live, faktiskt... Såhär riktigt glädje på något vis =) 14 augusti längtar jag till som fan, och till nästa vecka... Hihi, Söder ^^ Älskar dig <3

2008-07-11 @ 14:13:52
Postat av: Nicole

Så skojsigt det måste ha vart o så sötiga ni är. Fin blogg hade du också =) o för att svara på din fråga är det inte så konstigt att jobba så sent, ganska skönt faktiskt. Fast man blir ju lite festsugen när alla runt omkring en festar =)

2008-07-11 @ 22:08:07
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0