Hemkommen från FALKENBERG!



På måndag 10.24 gick tåget mot Varberg och därefter skulle vi ta bussen till Automobilen, jag och Cissi skulle till lilla Marion i Olofsbo! När vi gick av bussen och gick mot Marions bil ser vi att Marion räcker det fula fingret mot oss ;P Hon är sig lik!
När vi kom dit möttes vi av fyra hundar i dörren! Easy är galen, bara leka och bitas hela tiden. Och Balla Mormor det finns inga ord för den hunden så mysig! Så fort man börjar prata med henne viftar hon på svansen :) När vi hade installerat oss gick vi och badade! :D Bada i havet är inte fel, det var inte mycket folk, det var nog bara vi där som bada! Men gött var det och en jävla massa maneter, jag hatar maneter! Vi flöt omkring på Marions madrass på vågorna :) Efter det gick vi hem och busade med Easy och på kvällen käka vi pizza! :D Vi (Jag och Cissi) lärde oss ett nytt kortspel - 500. Ett mycket roligt spel som jag efter ett par dar efter vann på :D
På onsdagen käkade vi glass - mums! Fast jag fick inte i mig allt men det åt Cissi upp efter att hon hade ätit upp sin glass :O Vi bada och solade både onsdagen och torsdagen, fick en fin bränna! :) Inga streck till skillnad från Marion, hehe. På torsdagen byggde jag mitt första sandslott någonsin! Minigolf spelade vi också (jag vann) Marion var så duktig... "Nä, denna är skitsvår!", "Fan ta dig!" HAHA!
Vi har även varit ute och gått med vovvarna, jag fick ha Donna! Igårkväll när de skulle ut drog hon så mycket så jag kunde knappt hålla henne men jag lyckades! :)
Citat finns det många av och de jag kommer ihåg mest är:
"Mm, faktiskt!" - CC
"Du hörde!" - Marion
"Jag hatar er!" - Marion


Det vart en kort summering av dessa dagarna men det var väldigt roliga dagar och jag saknar Marion redan men vi ska väl dit ner snart igen? ;)

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var supermysigt hos Marion =) Känns konstigt utan att höra er två tjafsa och bråka, haha! Tomt är det utan alla hundar med... Easy är spritt språngande galen ja, men mysig oxå ^^ Puss o Kram <3

2008-07-04 @ 18:37:49
Postat av: Nicole

Ååh, faan att jag ska jobba arslet av mig annars hade jag velat vara med =/ Saknar er alla 3 så mkt så jag börjar snart gråta <3 Ni är bättre än allt guld i världen.

2008-07-05 @ 12:55:45
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0