Filmkväll

image60

På eftermiddagen igår fick jag ett desperat samtal från lilla Marion, hon hade inget o göra och hon ville ha filmkväll. Så vi bestämde att vi hade den hos mig o så skulle vi käka pizza också - MUMS! Det var riktigt gött. När vi hade käkat pizza skulle vi åka hem till mig men vi ströga genom Kinna och Skene o så ville Marion se den fina Ferrari-bilarna som ligger vid sidan av 41:an mot Varberg så då åkte vi där också och när vi skulle tillbaka åkte vi på småvägar genom Haby tror jag det heter. Då börja hon prata om Grisen som är med i Saw 3 och jag som är mörkrädd blev ännu mera mörkrädd! Kvällens garv var när vi nästan var hemma hos mig då Marion inte hittade sin mobil, den hade ramlat ur fickan när vi åkte i bilen. Då tog hon min mobil och ringde till sin. Hon hittade den och så vecklade hon upp den och säger "Det är någon som har ringt mig!!! :D" Herregud va vi garva, jag fick ont i magen! Så roligt var det!
När vi kom hem till mig satte vi oss vid datorn och gick in på YouTube och kollade på ett klipp när Birger åker skidor på sågspån, Robert Gustavsson härmar Jonas Gardell och jag bestämde att vi också skulle se ett roligt klipp med Ville & Bam men det var inte så uppskattat av Marion.
Sedan var det MOVIE-TIME och då skulle vi se på Saw 3 som Marion tog med sig och jag hatar skräckfilmer men jag tittar på de ändå men aldrig själv! Grisen är det värsta på hela filmen när den hoppar fram. USCH! Marion bara garva åt mig när dockan börja skratta för jag ryckte till, haha. Efter den skulle vi kolla på Shrek the Third. Men då var jag så trött så jag somna nästan och då blev Marion arger på mig men vi stängde av filmen och så skulle Marion läsa skvaller innan det var natti-natti :)

Nu är det nån timme sen Marion åkte hem... :( På möran kollade vi på Miami Ink och MTV All Acess :D Jag och Marion har bra smak när det gäller TV kanske inte Life of Ryan som Marion tycker är bra och han ska tydligen vara snygg...? Näää, det är han inte! Jag vet en annan som är snygg ;)

/Märta!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, jag vill me se dom klippen på YouTube, måste ajg ta o göra =) Lät skoj. O du o Marion är lika heta som alltid, ser jag ;P haha!

2008-03-05 @ 00:05:19
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Anna

kul bild! :D

2008-03-28 @ 14:24:04
URL: http://annagranstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0