Helgen

Nu var ännu en helg avklarad men en bra helg ändå :) I lördags var jag och Märion i Knalleland, hon skulle ha ett par braller men hon hitta inga och jag trodde att jag skulle hitta något nytt klädesplagg men icke eller jo, inne på Gina hittade jag en söt, rosa död-skalle-t-shirt men jag har så många t-shirtar jag vill ha nåt annat... Men hittade inget. Vi åt inne på Knalleland och smart som jag var föreslog jag ett ställe där jag hade ätit köttbullar och potatismos en gång men jag hade glömt av det var det stället som de hade så starkt potatismos, haha. Men smaken det försvann efter stund eller man vande sig vi det, men det var inge vidare gott! Haha!
Gissa vad jag hittade inne på Elgiganten! Jackass-boxen! 6 timmar med bara Jackass, rena drömmen om man heter Martina Märta-Pärta Roos. Nästa gång jag åker in till Borås ska jag köpa den! Men jag vill gärna ha Viva la Bam-boxen också! Nån gång ska jag köpa den på CDON.com.
Haha, när vi skulle till Elgiganten och de ställena på andra sidan måste man gå över en bro men marion ville inte gå i trappan för det är jobbigt hon ville ta hissen! Aldrig i livet att jag skulle åka hiss den lilla biten... Jag sa till Marion du får åka själv, då säger hon "Men tänk om den fastnar, jag vill inte vara där inne själv." haha! Men hon gick i trappan ändå även om det gick trögt. Men vi kommer över iaf. När vi anlände till Borås gick vi först in på Eko och då gick vi in i sportaffären där jag hittade en så fin bräda som jag så gärna vill ha men den kostarr ca. 700:-
Jag har bestämt mig för att skaffa alla de grejerna när jag har jobbat ett tag, om jag nu får ett jobb.
Sen ville Marion in på ÖB, haha. Hon sa att det var som Gekås :P Marion köpte bröd, haha! När vi hade strosat runt och var påväg till Bernt blev Marion sugen på glass men det var så lång kö därinne på McDonalds så vi bestämde oss för att vi käka glass på McDonalds i Kinna. Påvägen hem var vi asflummiga skratta så jag fick ont i magen! Nu tror ni säkert att jag är rena trafikfaran men jag har koll ändå, tjejer har ju simultankapacitet.
Men när Marion skulle beställa gick en dam före som skulle fylla mugg med vatten, och det avr ju okej, men sen börja hon beställa! Fan, dålig stil... Efter glassen skulle vi ströga genom Kinna och Skene med nervevade rutor och hög musik men det saknades en grej - FOLK. Det var ingen ute... Sen åkte vi till Örby och satt där och vänta på att Marions mamma skulle komma. Där vart det också garva, haha.

Idag har jag gjort en läxa, helt otroligt. Fast på förmiddagen gick jag en promenad i regnet med Dolly men ajg hade musik i öronen så det vart riktigt skönt ändå även om jag blev blöt. Sedan åt jag och efter det bestämde jag mig för att sätta på Pirates of the Caribbean 1 och skulle då bröja skriva på min bokrecension - en kladd. Det tog 30-40 minuter :O Sen renskrev jag den på datorn och så vart det klart. NÖJD.
Igår var jag inne på Elfsborg hemsida och nu har det kommit upp vilka matcher om spelas och när. Elfsborgs första match var i början av april har jag för mig, den vill jag gå på! Man har ju en Elfsborgs-halsduk ;P


Ey, den senaste veckan har jag lyssnat på en så bra låt som jag tycker att ni också ska göra och det är inte HIM om ni trodde att jag skulle vara så förutsägbar, HAHA! Suck on that! :P
Utan det är en Avenged Sevenfold-låt som heter Seize the Day. Mycket bra, mycket bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt oxå pluggat... shit. Ser du, att du o Marion kan ha kul utan mig =)

2008-03-09 @ 19:20:45
URL: http://ruttnasockar.blogg.se
Postat av: Nicole

Skojsig helg =) Flum är alltid roligt =P

2008-03-10 @ 11:21:43
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0