Hemmakväll

Gårdagen började med att jag stod upp och åkte till skolan... Vid lunch träffade jag Marion och vi bestämde att vi skulle ha filmkväll hemma hos mig :) Sagt och gjort, vi bestämde även att vi skulle ha pizza och hyra film. På kvällen kom marion med pizzorna så vi åt och pappa var så snäll så när han skulle gå ut (det var mörkt ute) gick han en sväng förbi köksfönstret och det visste inte vi. Plötsligt hörde jag ett ljud "Huuuuuh" Först tänkte jag att det är nog Marions mobil så jag kolla på henne men så såg jag något i ögonvrån så jag titta mot fönstret och därute står pappa och han skrämde skiten ur mig! När jag blir skrämd så ropar jag och marion tyckte det var jättekul så hon börja asgarva och jag med och pappa stod utanför och skratta åt oss, haha!
Marion "Va var det? haha"
Märta "Pappa står utanför fönstret, titta!"
Marion "Haha, nä jag vågar inte, haha!"
Fy fan va jag fick ont i magen av att jag skratta så mycket, haha!
När vi hade ätit skulle vi åka och hyra film och Marion gillar att trycka på Bernts tuta... Så när jag skulle stänga portarna satt marion kvar i bilen och rätt som det är så tutar hon och än en gång skrämde hon mig och jag hoppa till och "dansa" som Marion sa. när jag vänder mig om sitter Marion och ASgarvar i bilen, hon riktigt viker sig och säger "Jag orkar inte mer!"

Vi ströga genom Kinna mot Skene men först skulle vi in på M&M där Marion svinga bananerna rätt mellan benen på mig, tur att jag inte är kille! Haha! Jisses :) Sen åkte vi till Hemmakväll i Skene (Videomix har nu bytt namn till Hemmakväll) och så gick vi in där för vi skulle nämligen hyra "Saw 4" och så 2 filmer till. När vi gick därinne och kolla på alla dessa filmer så gick vi vid borden där de har köpfilmer. Plötsligt tar Marion upp en film och säger till mig "Titta" och kan ni gissa vilken det var!!!? Jag blev så sjukt glad och överlycklig bara för att Marion hitta den boxen!! :D "Viva la Bam säsong 2&3". Marion tyckte att jag var konstig bara för att jag blev så glad! Så nu står den så fint i min bokhylla bredvid tidningen med Dregen på framsidan!


Vi gick runt där mer för vi skulle ju ha 2 filmer till, de hitta vi till slut. En skräckfilm "Deadbirds" och "På smällen". Sen gick vi till kassan och i.o.m att jag hade hyrt 3 filmer så fick jag 3 snickers, ett bonuskort(tror jag att det var) och en gratis hyrdvd "Irene Huss - Tatuerad Torso", har aldrig hört talas om den men får väl titta på den någon dag. Men jag är så jäkla glad att Marion hitta den dvd-boxen! :D  timmar med Viva la Bam, rena drömmen. Men nån gång ska jag även köpa Jackass-boxen ;)

När vi kom he och skulle ställa in Bernt skrämde Marion mig IGEN, hon är ju fan värre än Oscar till o skrämma mig! Jag öppnade portarna och så hörde jag ett brus, typ, så jag kollade på Bernt och Marion helt plötsligt börja Bernt "tvätta sig själv" ni vet sån där spolarvätska. Jisses och Marion sitter där i bilen och asgarvar!

Vi började med att kolla på "Saw 4" och den var faktiskt inte så skrämmande som jag hade trott. De är nog den enda skräckfilmerna som har en röd tråd för allt hänger ihop.
Sen skulle vi titta på "Deadbirds" men det var jag inte så sugen på för jag tyckte den verka vara så jävla läskig. Men Marion sa ju att vi skulle kolla på den men som tur var så tyckte inte hon att den verka bra bara för att det var på 1800-talet så då övertalade jag henne att vi skulle kolla på nästa film "På smällen". Men ärligt talat, visst den var rolig men den var inge vidare bra, tycker jag. "Fuck my beard" haha, det var lite roligt men överlag så var den långtråkig. Sen somna vi men när vi hade släckt berätta jag roliga grejer från "Där fick du" då börja Marion garva och det roliga var att hon hicka samtidigt, haha *hick* haha!

Idag på morgonen kom födelsedagsbarnet in och väckte oss nämligen Dolly, hon är nämligen hela 2 år idag!
Lilla Dolly-Boll. Hon öppnade sina 2 presenter på mitt rum och hon fick en ny säng och så tuggben som hon tyckte var väldans gött. Ikväll ska vi fira henne med smörgåstårta! Snart ska jag blåsa upp ballonger som ska hänga utanför ytterdörren :)

När vi hade vaknat till lite och kollat färdigt på "På Smällen" gick vi ner för att kolla på "Birger & Olvert" och jag garantera att om Marion läser detta "I hövet" så kommer hon börja garva! Haha!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska iaf göra färdigt alla Religionsfrågor idag och det ska jag göra samtidigt som jag kollar på Viva la Bam :D Kommer gå jättebra ;)

Take care now, bye bye then!

Kommentarer
Postat av: CC

Deadbirds är riktigt dålig kan jag tala om, inte läskig nånstans. Haha, o du som tyckte att jag var dum när jag fira Balders födelsedag med tårta o presenter. Who's dum now?

2008-03-15 @ 14:03:45
Postat av: Cissi

Va? Neej... Du har inte gjort något. Vad får dig att tro det?! Det var en liten tanke bara

2008-03-16 @ 13:20:02
Postat av: Nicole

Hihi, grattis på lilla Dolly =) Låter för övrigt som en rolig filmkväll =P

2008-03-18 @ 12:49:11
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Marion

haha jkag håller på å skratta på mig när jag läser igenom allt som vi har vart med om hahahha old times

2010-01-14 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0