Konstig natt och snö

Ja-a, det var mig en konstig natt. Somnar runt halv 11 vaknar av att Dollan sitter och gnäller vid min dörr klockan 12 på natten, jag sätter mig upp och mitt nattlinne har klibbat sig fast på mig för det var skitvarmt på mitt rum, uäk. Jag släppte ut Dollan som gick in till pappa som senare fick gå ut med na mitt i natten, stackars Dolly och pappa för den delen med! Öppnar fönstret men är fortfarande skitvarmt, som en jäkla bastu! Somnar sen igen. Vaknar och kollar i springan vid fönstret, som fick vara öppet hela natten, där är det vitt - snö :S Fattar ingenting, går ut från mitt rum och kollar ut på balkongen då är allt vitt, mycket snö :D Va helt nollställd för det var ju ett riktigt vårväder igår, solen sken och allt! Men nu är det snö ute :D Fan va kul! Har snöat, typ, hela dagen! När jag kom hem gick jag och Dollan ut för jag gillar att vara ute i snön. Tänk om man hade haft värsta branta backen utanför dörren och en bit upp i skogen då hade jag kunnat åka PULKA! Jag och Dollan gick runt i skogen och tog kort :)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Söt bild =) Usha för snö =P hihi.

2008-03-18 @ 12:43:00
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Cissi

Lattjo med snö, fast de börjar o bli slask ute nu, uuuuurk!

2008-03-18 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0