Kvällen den 24 mars

Martina "Det är Martina!"
Marion "Heeej, åker du pulka?"
Martina "Neee, plast!"
Marion "Va barnslig du e!"
Martina "HAHA! Vad gör du då?"
Marion "Funderar..."
Martina "Vad funderar du på då?"
Marion "Om du och Cissi vill kommma hit och träffa puppisarna?"
Martina "Jaaa!"

Marion ringde när jag och Dollan var ute i snön och DOllan blir helt jävla galen när hon är ute i snön ibland tror jag att hon har fått rabies eller nåt, haha! Jag gjorde ett hopp också men när jag åkte på det med plasten flög jag med ansiktet först men han som tur var att få fram händerna.

Jag och Cissi åkte upp till Marion och när vi åkte dit var det inte så mycket snö men det var skillnad på Torestorp och Kinna. När vi kom dit gick vi in till Marion och puppisarna, de har blivit jättestora! Men de är fortfarande söta :) Bits gör de också de bet tag i fötterna på oss! Sen bet de varandra, hihi, och morrade. Sen gick vi ut med de i snön och då snöa det. Marion hade skitmycket snö! Sen skulle de in och då tyckte Marion att vi skulle ha snöbollskrig!!! Donna var med också, haha. Marion kasta så Cissi fick snö innaför glasögonen, såg för jävla roligt ut. Sen träffa jag Marion "i hövet" så hon fick en rund cirkel av snö på mössan sen träffa hon mig och det blev likadant för mig! Sen byggde vi en snögubbe! Skitsnygg blev den, tycker jag. Speciellt när vi dekorera han, hehe ;) Vi gick in i huset sen för det blev lite blött och kallt... Då käka vi bulle och drack saft och kollade på tiggare, en "snoppepelle" och en Easy :) Sen skulle jag och Cissi hem för pappa hade ringt och sagt att bli inte borta för länge för vi visste inte hur mycket snö det skulle komma eller om det skulle komma något mer. Var så mysigt när vi åka i Bernt som var som en iglo och snön hängde på träden, det var som att åka i en tunnel eller nåt.



God Natt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, det var för jävla kul igår =D Idag med, har blåmärken lite överallt haha =P Puss o Kraaaaaaam

2008-03-25 @ 17:32:28
Postat av: Nicole

Låter skojsigt =) Jäkligt het snögubbe med ;P Haha

2008-03-27 @ 10:54:00
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0